رابطه بازی بتلفیلد۳ و حمله تروریستی اخیر پاریس!؟

با توجه به سیاست ماکیاولیستی سیاست مداران غربی که هدف وسیله را توجیه می کند این حمله تروریستی می تواند مقدمه حمله به سوریه و لشکر کشی ناتو و دیگر شرکای غربی این کشور به دمشق باشد.

رابطه بازی بتلفیلد۳ و حمله تروریستی اخیر پاریس!؟

به گزارش سرویس سینمایی ۸دی: دنیای بازی ها از کودکی آغاز می شود.اما تا بزرگسالی ادامه می یابد .گاهی وقتها مرز میان بازی و زندگی شکسته می شود . دیگر معلوم نیست بازی می کنیم یا زندگی .شاید به همین خاطر باشد که تولید کنندگان بازیهای رایانه ای می کوشند تا از طریق تولید بازیهای رایانه ای خاص مقاصدشان را وارد زندگی واقعی انسانها کنند .

دیگر در هیچ کجای دنیا به بازی و به خصوص بازی رایانه ای به چشم یک سرگرمی برای وقت گذرانی و پر کردن اوقات فراغت نگاه نمی شود.امروز بازیهای رایانه ای حکم یک رسانه قوی را پیدا کرده است رسانه ای که مخاطبش را به شدت با خود همراه می کند و از آنجایی که مخاطب بازی رایانه ای یک مخاطب منفعل نیست پس می توان از ظرفیت این رسانه قوی به صورت تمام عیار و در راستای مقاصد مثبت و یا منفی استفاده کرد.

کاری که از سالها پیش در غرب آغاز شده و کمپانی های صهیونیستی غرب با تولید بازیهای رایانه ای جهت دار وارد یک بازی سیاسی شده اند.یک بازی سیاسی که افکار و باورهای کشورهای جهان سوم را از کودک و نوجوان تا جوانان را به بازی گرفته است.به طور یقین طراحی این بازی برد –برد نیست و اگر باز هم بیدار نشویم در این بازی یک سویه بازنده ایم.

حوادث تروریستی اخیر پاریس که صحنه های دلخراشی را به همراه داشت باعث تاثر جهانیان و همچنین مردم عزیز ما هم شد.اما با توجه به نوشته های فوق می توان با چشم بد بینی به این حادثه تروریستی نگاه کرد.زیرا غرب برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هرکاری میزند،در این مسئله می توان به حادثه ۱۱سپتامبر اشاره کرد که در آن روز هیچ یک از کارمندان یهودی برج های تجارت جهانی سرکار خود حاضر نشده بودند.نگارنده قصد پرداختن به دیگر اشکالات حمله تروریستی این موضوع را ندارد وگرنه فراوان از این دست وجود دارد.

911-4

 

حال با توجه به این مسئله،حادثه تروریستی پاریس در یکی از بازی های معروف به نام بتلفیلد۳ که سال ساخت آن به ۲۰۱۱ بر میگردد اشاره شده است.در مرحله‌ای از بازی، شهر پاریس مورد حمله تروریست‌ها قرار می‌گیرد و این حمله شامل تیراندازی در مناطق مختلف شهر، بمب‌گذاری، مقابله با پلیس و گروگان‌گیری می‌شود که تمام این موارد در حملات تروریستی اخیر پاریس نیز اتفاق افتاد.این بازی به موضوعاتی در طی ۹ ماه در سال های ۲۰۱۴ اتفاق می افتد می پردازد.12279033_709379365865192_8584557630400126230_n

چگونه ارتباط این بازی و این حمله تروریستی در این بازی سوال است؟اگر چنین مسائل ساختگی باشد می توان برای آن اشک ریخت و در دم در سفارت شم روشن کرد؟

با توجه به سیاست ماکیاولیستی سیاست مداران غربی که هدف وسیله را توجیه می کند این حمله تروریستی می تواند مقدمه حمله به سوریه و لشکر کشی ناتو و دیگر شرکای غربی این کشور به دمشق باشد.همان طور که حمله به برج های دوقلو بهانه ای شد برای حمله به افغانستان،جهت مبارزه با تروریست و صلح و امنیت جهانی!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سیداز قم
تحلیل جالبی بود، ممنون بخش سینمایی ۸دی
در حاشیه