کمک بیش از یک میلیاردی نیکوکاران آستانه‌ای به محرومان در شش ماه نخست سال جاری

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان آستانه‌اشرفیه از کمک بیش از یک میلیاردی نیکوکاران به محرومان در شش ماه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

کمک بیش از یک میلیاردی نیکوکاران آستانه‌ای به محرومان در شش ماه نخست سال جاری

به گزارش ۸دی به نقل از آستانه خبر با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین در راستای محرومیت‌زدایی و تأمین برخی از نیازهای اقشار محروم در این شهرستان اظهار داشت: حامیان نیکوکار در شش‌ماهه نخست سال جاری در آستانه‌اشرفیه مبلغ یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال به‌صورت نقدی و مبلغ ۷۴ میلیون ریال در قالب کالای مصرفی به‌حساب نیازمندان طرح اکرام ایتام واریز کردند.

وی با اشاره به پوشش ۲۴۰ یتیم در قالب طرح اکرام ایتام بیان کرد: تعداد ۱۳۰ نفر از ایتام نیازمند در قالب طرح محسنین تحت پوشش هستند که یک هزار ۲۰۰ حامی خیر از این ایتام حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان آستانه‌اشرفیه به عضویت ۱۰ هزار و ۱۸۷ نفر عضو در قالب شش هزار و ۴۵۰ خانوار مستمری‌بگیر در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در نیمه نخست سال جاری مبلغ ۲۲ میلیارد و ۲۶۳ میلیون و ۴۸۲ هزار و ۴۶۰ ریال مستمری به‌حساب افراد نیازمند در قالب مستمری‌بگیر و طرح شهید رجایی واریز شده است.

قنبرنژاد کمک به نوعروسان نیازمند تحت پوشش را یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی آستانه‌اشرفیه برشمرد و افزود: و در شش‌ماهه نخست امسال تعداد ۲۵ نوعروس مبلغ ۴۳۲ میلیون ریال هدیه ازدواج دریافت کردند.

وی با تأکید بر نقش پررنگ مردم در محرومیت‌زدایی جامعه اظهار کرد: با ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و یکپارچه‌سازی انفاق از طریق راه‌اندازی مراکز نیکوکاری با مشارکت مردم در شناسایی نیازمندان و رفع مشکلات آن‌ها با همراهی خیرین نیکوکار گام‌های خوبی برداشته‌شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه