هوشیار نباشیم مجلسی بدتر از مجلس ششم روی کار می‌آید

نماینده مردم تهران گفت: باید کاری کنیم که خدایی‌نکرده مجلسی شبیه آنچه قبلا دیدیم پدید نیاید. زیرا با توجه به شرایط و در صورت عدم هوشیاری ممکن است دوباره چنان مجلسی و یا حتی بدتر از آن ایجاد شود.

هوشیار نباشیم مجلسی بدتر از مجلس ششم روی کار می‌آید

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در همایش گردهمایی روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح که در مرکز آموزش آماده پشتیبانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: انتخابات یکی از فرصت‌هایی است که می‌توان وحدت ملی مورد تاکید رهبر انقلاب را در آن به نمایش گذاشت و از سوی دیگر راهی برای ورود و نفوذ دشمن است.

 

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری تصریح کرد: قطعا دشمن برای این دو انتخابات برنامه دارد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: ‌باید کاری کنیم که خدایی‌نکرده مجلسی شبیه آنچه قبلا دیدیم پدید نیاید. زیرا با توجه به شرایط و در صورت عدم هوشیاری ممکن است دوباره چنان مجلسی و یا حتی بدتر از آن ایجاد شود.

 

حدادعادل با اشاره به استمرار دشمنی‌های نظام سلطه و انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از روز اول بر دشمنی خود تأکید داشتند و حتی یک روز از مقابله با انقلاب غافل نبودند.

 

حدادعادل با بیان اینکه غرب بیشتر از آنکه نگران از دست دادن کشوری بزرگ به نام ایران باشد نگران سرایت این تفکر به دیگر کشورهاست و برای همین است که با تمام قوا سعی در خاموش کردن نور الهی انقلاب اسلامی دارد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تلاش غرب برای تسلط بر کشورهای اسلامی و استقرار حکام دست‌نشانده در این کشورها را یادآور شد و افزود: غرب با این راهبرد سعی در به تاراج‌بردن نفت، ذخایر و منابع کشورهای اسلامی دارد.

 

حدادعادل روحیه استقلال‌طلبی ملت ایران را مانعی بزرگ بر سر راه زیاده‌خواهی دشمنان عنوان کرد و با اشاره به حرکت‌های استقلال‌طلبانه نشأت گرفته شده از قیام مردم ایران اظهار داشت: مردم یمن که امروز زیر بمباران شدید قرار دارند تنها دلیل مظلومیت‌شان این است که تشخیص داده‌اند باید مانند ملت ایران حرکت کرد و آنها نیز می‌توانند حرکت کرده و خود را از زیر سلطه عربستان که نوکر آمریکاست رها کنند.

 

وی ادامه داد:‌ در واقع مردم یمن نه می‌خواهند نوکر آمریکا باشند و نه نوکر آمریکایی‌ها و اگر مردم یمن چنین حسی نداشتند دلیلی برای حمله به آنها وجود نداشت.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما هم‌اکنون اوضاع کشوری مانند عراق را نیز که می‌خواهد استقلال خود را حفظ کند می‌بینید و کنگره آمریکا می‌نشیند و تلاش می‌کند قانونی بگذارد که عراق به سه کشور تبدیل شود.

 

حدادعادل راهبرد دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی را در دو حوزه جنگ سخت و تهاجم فرهنگی تقسیم‌بندی کرد و افزود: دشمنان از راه اول که همان جنگ هشت‌ساله بود به نتیجه نرسیدند و پس از آن متوجه شدند که عامل اصلی شکست آنها در جنگ ایمان مردم بود و به همین دلیل به سراغ چیزی رفتند که رهبری از آن به عنوان تهاجم فرهنگی یاد می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: برنامه گسترده دشمنان این است که جامعه ما را از درون پوک کند.

 

حدادعادل ایجاد شبکه‌‌های ماهواره‌ای مختلف برای القاء فساد،‌ عقاید خرافی و همچنین تفرقه‌افکنی در بین گروه‌‌های مختلف اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال در برخی از این شبکه‌ها عده‌ای اصرار به یک نوع شیعه‌گری می‌کنند و دقیقا از اتاق فرمان همان رسانه مخالف همین عقاید پخش می‌شود.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فضای مجازی را یکی دیگر از عرصه‌های جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب عنوان کرد و افزود: سست شدن بنیان خانواده، ‌بی‌علاقگی به ازدواج و اعتیاد و ابتذال از جمله مفاهیمی است که از سوی رسانه‌های مجازی به جامعه ما القا می‌شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی جنگ اقتصادی را یکی دیگر از زمینه‌های فشار دشمن به جمهوری اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: دشمنان به بهانه اینکه ایران یک تهدید بوده و می‌خواهد به بمب اتم دست پیدا کند کشور را تحریم کردند و زمانی هم که دیدند تحریم‌ها اثر نکرده نفتی را که در تحریم قرار دارد مورد کاهش شدید قیمت قرار دادند.

 

حدادعادل با بیان اینکه برای یک لحظه نباید از سرنوشت نظام غافل باشیم زیرا دشمن هیچ گاه از توطئه دست برنمی‌دارد، گفت: هر چه پیام نظام به دنیا بیشتر می‌رسد دشمنی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه