یادداشت عجیب یک اصلاح طلب گیلانی برای تطهیر چهره هاشمی و خاتمی!!

جناب استاد ؛ اینکه شما اینگونه کیاست ها و صداقتها واعتدالها و خنده ها را می پسندید ، مربوط به خودتان بوده واز خود مایه بگذارید . چرا از بیماری و شکوه وشوکت رهبری خرج این موارد می کنید؟!

یادداشت عجیب یک اصلاح طلب گیلانی برای تطهیر چهره هاشمی و خاتمی!!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حجت الاسلام رضا مظفری امام جمعه سابق فومن با انتشار یادداشتی در هفته نامه ۴ دی (شماره ۴۵۶) با عنوان “تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد” به تطهیر چهره و شخصیت هاشمی رفسنجانی، خاتمی و … پرداخت که واکنش برخی از مردم شهرستان فومن را به همراه داشت.

م. فومنی یادداشتی در خصوص اظهارات مظفری نوشت که متن آن در ذیل آمده است:

باز هم سفسطه ای دیگر !

مثل اینکه داستان ما با جناب حجت الاسلام مظفری (امام جمعه سابق فومن) تمامی ندارد. ایشان باردیگر افاضه فرموده و جهت تطهیر خاتمی وتوجیه عملکردهای ناثواب هاشمی همانند آن خطبه جنجالی نمازجمعه ۸۸ فومن ، از رهبر معظم انقلاب مایه می گذارند! و طبق معمول هم جریده وزین ۴ دی فومن ( بولتن نهضت آزادی ) تریبون ایشان قرار گرفته است ، که صد البته جای شک نیست چون خدا در و تخته را باهم جور می آورد!!!

جناب مظفری ( ادام ا… ظله علی رئوس اصلاحاتیون ) در تاریخ ۲۳ شهریور ۹۳ ودر شماره ۴۵۶ هفته نامه ۴ دی ، مطلبی را درباره بیماری مقام معظم رهبری به زیور طبع آراسته است با این مضامین ؛ « آنان که هاشمی را دوست دارند به کیاست و درک پذیرش واقعیت ها ، آنان که خاتمی را دوست دارند ، به صداقت وشکیبایی ، آنان که روحانی را دوست دارند به تدبیر و اعتدال و آنان که لبخندهای پراندوه ظریف را برای این تحریم نابخردانه اقتصادی می ستایند… نیک میدانند که این همه در سایه شکوه و شوکت رهبری حاصل می شود و….

براستی این جمله ها چه ربطی به بیماری « حضرت آقا » دارد ؟! آیا عظمت وشوکت رهبری باعث دوست داشتن کیاست هاشمی و صداقت خاتمی و اعتدال روحانی و خنده ظریف گردیده است ؟! کدام کیاست ؟! کدام صداقت؟! کدام اعتدال ؟! کدام خنده ؟!

آیا کیاست هاشمی همان انتشار نامه گستاخانه به رهبری در ایام فتنه ، یا طرح موضوع شورای رهبری در شرایط فعلی ویا زاویه داشتن فکری وی با ولایت درباره انقلاب است؟!!

آیا صداقت خاتمی همان دیدار وی با جرج سوروس ( تتئوریسین یهودی کودتاهای مخملین وبراندازی نرم ) در واشنگتن است که واسطه آن دیدار ، همین ظریف خندان خودمان بود ، یاجزء سران فتنه بودن ویا اقرار وی به عدم تقلب در انتخابات ۸۸ در محافل محرمانه وسکوت در محافل عمومی می باشد ؟!

آیا اعتدال روحانی همان قرارداد ژنو است که درآن در مقابل ۲۳ مورد داده ۷ مورد ستانده نسیه نصیبمان شد . تازه مگردیوار تحریم ها فرونریخته بود که دوباره تحریممان کردند!! تحقیر شدن چندین باره مان در ادبیات امروزه آمریکایی ها بماند پیشکش!

آیا خنده جناب ظریف همان خنده ایشان در مذاکرات چندی پیش وین با ۵+۱ بود که در همان زمان کودکان و زنان بیگناه غزه تکه تکه   می شدند و مامذاکره و تا بنا گوش می خندیدیم که تحریم نابخردانه اقتصادی را برداریم تا شکممان سیر شود!!! براستی مردم غزه به ما که روزگاری برای عقایدمان از تمام هستی مان گذشته بودیم و امروز … درس مقاومت دادند!!

وآیا …. که ازاین دست مصادیق زیاد است.

654133

جناب استاد ؛ اینکه شما اینگونه کیاست ها و صداقتها واعتدالها و خنده ها را می پسندید ، مربوط به خودتان بوده واز خود مایه بگذارید . چرا از بیماری و شکوه وشوکت رهبری خرج این موارد می کنید ؟! اگر واقعا این کیاستها وصداقتها و…. اصالت دارند دیگر چه نیازی به مشروعیت زایی اینچنینی دارد؟!

جناب حجت الاسلام ؛ شکوه وشوکت «آقا » در استکبارستیزی ، دشمن شناسی ، شجاعت ، صبر و بصیرت و… است . عظمت رهبری درتدبیر و مدیریت آنانی است که « انا رجل »های آنان ویا به عبارتی همان کیاست ها و صداقتها و … آنها بلای جان این انقلاب بوده و می باشد…

واین را خوب بدانید که با این آسمان ریسمان کردن ها ویا به عبارتی سفسطه گری ها نمی توان آب تطهیربر خیانت امثال خاتمی ها ریخت . بهتر است برای توجیه نظریات خود ، پشت شکوه وشوکت رهبر فرز انه انقلاب سنگرنگیرید!!! همانگونه که می خواستید در آن خطبه نمازجمعه ، خیانت موسوی وکروبی را در لوای قانون شکنی شان که موضوعی دست چندم بود ، بپوشانید وتوپ را به زمین رهبری بیاندازید!!! اما یادتان رفته بود که اینجا فومن است وفرزندان معنوی حضرت روح ا… وامام خامنه ای فریب این سفسطه گری ها را نخورده ونخواهند خورد !!! براستی که بعضی ها واقعا ابن الوقت هستند . از موضوع بستری شدن رهبری هم در روی تخت بیمارستان ، برای توجیه نظریات ومقاصد خود نمی گذرند !!! (جل الخالق )

ودر آخر، اگر حضرت حافظ امروز زنده بود و این تفسیرها را می شنید، ( با عرض پوزش از حضرت ایشان )شاید آن بیت را امروز در احوال «آقا » اینگونه می سرود:

تنت به ناز خناسان! نیازمند مباد/وجود نازکت آزرده فتنه! مباد

نویسنده: م. فومنی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رهرو
عجب... اصلا فکرشو نمیکردم هنوزم آدمایی باشن که اینطور از خیانتکاران حمایت کنن!!!!!!!! خدا آخر و عاقبت همه مارو بخیر کنه
علیرضاآسمان
فتنه گران مانند بحر نجسی هستند که هرچه و هر که خود را به آن متصل کند لاجرم نجس می شود وباید برای تطهیر خود را بشوید . مثل خاتمی علارقم هزاران خیانت به انقلاب و فرهنگ آن یک خوبی داشت و آن هم اینکه باعث شد چهره خیلی ها برای ما رو شود از آن نماینده ای که خاتمی را برای مراسم تحلیف رییس جمهور مناسب می دانست تا این آقایان
فرشاد
سلام حداقل جناب رضا مظفري با شهامت كامل وبا امضاي شفاف ونام كامل خود مقاله را نوشته است! اين آقاي م.!!! فومني حداقل شهامت وشجاعت نوشتن اسم خود را داشته باشد تا خوانندگان بدانند تهمت زنندگان چه كساني هستند!
فومنی
از این خانم سوال داشتم که این مردم فومن چه کسانی هستند ه. حتما خواهر و برادرانت همه فومن هستند . وااله خجالت دارد نان ولایت را می خورید و ....
در حاشیه