رئیس مدیریت پسماند شهرداری رشت:

حقوق “آبان” کارگران به شرکت های خدماتی واریز شد/ پرداخت حقوق “آذر” و “دی” در دست اقدام است!

رئیس مدیریت پسماند شهرداری رشت در واکنش به حقوق معوقه نیروهای خدماتی مناطق پنج گانه شهرداری رشت، گفت: حقوق “آبان” این نیروها به شرکت ها پرداخت شده و به زودی برایشان واریز می شود و حقوق “آذر” و “دی” ماه هم در دست اقدام است.

حقوق “آبان” کارگران به شرکت های خدماتی واریز شد/ پرداخت حقوق “آذر” و “دی” در دست اقدام است!

به گزارش ۸دی، جمعی از کارگران خدماتی شهرداری مناطق ۵ گانه شهرداری رشت از چندین ماه مطالبات مزدی و بیمه‌ای پرداخت نشده خود خبر دادند.

یکی از کارگران در این رابطه گفته است: حدود ۵ هزار نفر در بخش خدماتی شهرداری مناطق ۵ گانه تحت مسئولیت سه شرکت پیمانکاری مشغول به کار هستند که دست‌کم در سه ماه گذشته (آبان، آذر و دی ماه) دستمزد دریافت نکرده‌اند. حق بیمه به تأمین اجتماعی نیز پرداخت نشده و در برخی ماه‌های سال دفترچه‌های درمانی برخی کارگران فاقد اعتبار و تمدید و تعویض است.

“علیرضا حاجی پور” رئیس مدیریت  پسماند شهرداری رشت در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، اظهار کرد: حقوق “آبان” این نیروها به شرکت ها پرداخت شده و به زودی برایشان واریز می شود البته برای بخشی واریز شده و تعدادی هم طی یکی دو روز آینده دریافت می کنند.

وی افزود: حقوق آذر و دی ماه هم در دست اقدام است و شهردار هم دستور دادند به سرعت پرداخت شود.

رئیس مدیریت پسماند شهرداری رشت در پاسخ به معوقات بیمه ای گفت: شما می دانید که بیمه به صورت آنلاین است و اگر چند روز به تأخیر بیفتد معوقه می خورد ما پرسنل شهرداری هم این مشکل را داریم که بیمه یکی دو روز تأخیر کند قطع می کنند و وقتی به پزشک مراجعه کنید قبول نمی کند.

حاجی پور گفت: با توجه به اینکه پرداخت انجام شده (پرداخت ماه آبان انجام شده است) بیمه این نیروها انجام می شود مشکلی وجود تدارد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه