رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

میوه‌های سفره عید گیلانیان ذخیره‌سازی شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه مردم باید با آرامش و آسایش خاطر به استقبال سال نو بروند گفت: دو میوه عمده پرتقال و سیب که عمدتاً در سفره‌های نوروزی استفاده می‌شود به‌اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است.

میوه‌های سفره عید گیلانیان ذخیره‌سازی شده است

به گزارش هشت دی،  علیرضا شعبان نژاد در نشست خبری با بیان اینکه مردم باید با آرامش و آسایش خاطر به استقبال سال نو بروند اظهار کرد: دو میوه عمده پرتقال و سیب که عمدتاً در سفره‌های نوروزی استفاده می‌شود به‌اندازه کافی ذخیره‌سازی شده است.

 وی با اشاره به اینکه از مدت‌ها قبل حدود ۷۰۰ تن پرتقال از شرق گیلان خریداری‌شده افزود: این پرتغال‌ها در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده و در دو سال اخیر تلاشمان این بوده که همیشه از استان گیلان میوه‌ها خریداری شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ۶۰۰ تن سیب درجه‌یک قرمز و زرد از استان آذربایجان غربی خریداری‌شده گفت: سیب‌های خریداری‌شده نیز به سردخانه‌ها منتقل‌شده تا در ایام عید سال مورد استفاده قرار بگیرد.

شعبان نژاد با بیان اینکه قیمت‌ میوه‌ها را به‌تناسب هزینه‌هایی که دارند ستاد تنظیم بازار کشور‌ اعلام می‌کند افزود: برای اینکه از مردم حمایت شود باید قیمت، همیشه کمتر از وضع موجود بازار باشد.

وی با اشاره به اینکه گوشت و مرغ این روزها قیمت مناسب و متعادلی دارد تصریح کرد: بیش از دو هزار تن گوشت و مرغ منجمد در انبارها موجود است و درصورتی‌که نیاز باشد و نوسان قیمت طوری باشد که به ضرر مصرف‌کننده باشد قطعاً وارد بازار می‌کنیم و نمی‌گذاریم مردم فشاری تحمل کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه