افتتاح پروژه های پایگاه امداد جاده ای و آسفالت معابر در کپورچال

همزمان با پنجمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین شهرستان دو پروژه عمرانی در روستای کپورچال افتتاح شد.

افتتاح پروژه های پایگاه امداد جاده ای و آسفالت معابر در کپورچال

به گزارش ۸دی، منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی بندر انزلی با اشاره به افتتاح ٢٢ طرح عمرانی در طول ایام الله دهه مبارک فجر به ارزش ۴ میلیارد و ٩۱۶ میلیون تومان در سطح شهرستان اشاره نمود و عنوان کرد : اعم پروژه هایی که در این ایام افتتاح خواهد شد شامل مسکن مدد جویان کمیته امداد و طرح های اشتغال زایی که توسط کمیته امداد در سطح روستاهای غرب انزلی به بهره برداری خواهد رسید. پایگاه امداد جاده ای در روستای کپورچال با مبلغی بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان؛ بهسازی، مقاوم سازی و آسفالت معابر به ارزش ٣٢۰ میلیون تومان و تقویت شبکه برق روستایی از مهم ترین این پروژه هاست.

امیر عباس گچکار رییس جمعیت هلال احمر بندر انزلی در آیین افتتاح پایگاه امداد جاده ای کپورچال با بیان حوزه عملیاتی این پایگاه گفت : محدوده عملیاتی این پایگاه محور انزلی به رضوانشهر و جاده روستای آبکنار است که در مدت کوتاه راه اندازی این پایگاه چهار عملیات امدادی در سطح منطقه انجام شده است. آموزش نیز از دیگر اهداف راه اندازی این پایگاه است که در ادامه هلال احمر بندر انزلی در نظر دارد این پایگاه را که از سوی شورای اسلامی و دهیاری به سازمان اهداء گردیده به عنوان مرکز آموزشی و عملیاتی منطقه تبدیل نماید.

گچکار همچنین افزود : نبود انبار در سطح شهرستان انزلی از مشکلات این سازمان در بندر انزلی است که امیدواریم در شورای برنامه ریزی شهرستان اعتبارات لازم در این خصوص اختصاص یابد که با توجه به جمعیت ۱۴۰ هزار نفری بندر انزلی نبود انبار در مواقع اضطرار از مشکلات جمعیت در بندر انزلی است.

در ادامه این آیین فاز اول خیابان ساحلی روستا به طول ۱ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ٣٢۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح گردید.

منبع: کپورچال خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سلام.دست مریزاد.لطفا در سه نقطه حادثه خیز؛ (علی الخصوص در روزهای دو شنبه هر هفته ) احداث سه واحد پل هوایی برای تردد مردم از این سو به انسو در محلهای (ابتدای زمین ورزشی ؛سر کوچه آقایی و سه راهی آبکنار )فوق العاده واجبه.حداقل در آمار تصادفات کاهش و تاثیر چشمگیری خواهد داشت.این پیشنهاد چند سال قبل هم ارائه شد.گوش شنوا نبود.
در حاشیه