سردار حق بین:

دشمن برای نفوذ خانواده ها را هدف قرار داده/ آمریکا با ایران تعامل نمی کند بلکه به دنبال القاء خواسته هایش است

فرمانده لشگر۱۶قدس گیلان گفت: آمریکا به هیچ عنوان با ایران تعامل نمی کند بلکه به دنبال نقطه مقابله ما است و طراحی ها بگونه ای است که فشارها را کم نمی کنند و قصد القاء و املا کردن خواست هایشان را دارند.

دشمن برای نفوذ خانواده ها را هدف قرار داده/ آمریکا با ایران تعامل نمی کند بلکه به دنبال القاء خواسته هایش است

به گزارش ۸دی، سردار محمدعلی حق بین صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س) در مراسم جشن پیروزی سالگرد انقلاب و تجلیل از مدافعان حرم ضمن تبریک ایام دهه فجر و دست درازی دشمن نسبت به ملت ها به وبژه ایران، اظهار کرد: در طی سالیان طولانی آمریکا نسبت به ایران دست درازی داشته است که ایران پس از انقلاب ضربه ای سخت به آن وارد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا وقتی دید با قدرت سلاح، موشک و نیروهای هسته ای خود قدرت آسیب رساندن با ایران را ندارد از روش جدیدی تری با عنوان داعش استفاده کرد، افزود: آمریکا با فریب مغزها، ثروت و در اختیار قراردادن سلاح برای جذب افراد استفاده کرد.

فرمانده لشگر ۱۶قدس گیلان با اشاره به داعش به عنوان ابزار دشمن، بیان کرد: داعش و النصره حاصل ۱۵سال فکر، طراحی و سرمایه گذاری استکبار و دارای زیرساختی با قدرت نظامی است که هدف آن این است که علاوه بر نابودی انقلاب اسلامی هر جامعه و گروهی که سر راه آنها قرار می گیرد را حذف کند.

حق بین تصریح کرد: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده داعش، این گروه اگر نتواند جامعه ای را با قدرت نظامی حذف کند وارد خانواده ها جهت نابودی جوامع می شود.

وی با اشاره به جنگ فرهنگی که توسط دشمن برای جوامع اسلامی طراحی شده است، گفت: ایران در مقابل داعش که دست نشانده آمریکا و دوستان او است با حرکت توفنده ای داعش را نابود و ابزار و آلات آنها را ناکارآمد کرد.

فرمانده لشگر۱۶قدس گیلان تصریح کرد: اگر طراحی، بصیرت، تجزیه و تحلیل مناسب و کافی نداشته باشیم دشمن به درون خانواده ها نفوذ می کند و مانع تربیت نسلی مانند شهید سیرت نیاها که برای حفظ امنیت کشور خود به کیلومترها دورتر از مرز کشور رفتند می شود.

وی با بیان اینکه ملاک آمریکا، روسیه و چین به عنوان ابرقدرت جهان، ثروت، مردم، دلار و پهناوری کشور است و برنامه آمریکا در ارتباط با ایران کاملا مشخص و شفاف است و پوشیده از کسی نیست، افزود: آمریکا در برنامه راهبرد۲۰۲۰ خود نوشته است که تا سال ۲۰۱۵ شیب جنگ با ایران را تند می کنیم و در صورت عدم ایجاد زمینه جنگ از سال ۲۰۱۵تا ۲۰۲۰شیب را ملایم می کنیم و در سال۲۰۲۵ ایران اولین متحد ما خواهد بود.

فرمانده لشگر۱۶قدس گیلان تصریح کرد: آمریکا به هیچ عنوان با ایران تعامل نمی کند بلکه به دنبال نقطه مقابله ما است و طراحی ها بگونه ای است که فشارها را کم نمی کنند و قصد القاء و املا کردن خواست هایشان را دارند.

فرمانده آزادسازی عملیات نبل‌ و الزهرا با بیان اینکه آمریکا با ساخت داعش درصدد ورود این گروه از مسیر سوریه، عراق به مرزهای جمهوری اسلامی ایران است، افزود: برای عملیات ورود و نابودی ایران از طریق مرز کشورهای همسایه زمان ۶ماه را مشخص کرده بودند.

حق بین با اشاره به جهاد نکاح با بیان اینکه دشمن می داند در خانواده هایی که حیا و عفت وجود داشته باشد و دارای پایه دینی هستند نمی تواند نفوذ کند، گفت: دشمن با این حربه قصد سست ساختن بنیاد خانواده ها را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به جنگ نرم و اهمیت بنیاد خانواده ها و با بیان اینکه دشمن در طراحی خود علنا اعلام کرده است که ۵۰سال آینده فرزندان ایرانی بردگان ما می شوند، افزود: امریکا دریافته است که از موضع نظامی قدرت نفوذ به کشور را ندارد به همین دلیل از طریق موضوعات فرهنگی وارد میدان جنگ با ایران شده است.

حق بین خاطر نشان کرد: می بایست بنا به وحدتی که از امام راحل به یادگار مانده است به خود و خانواده خود دربرابر خطرات و تهاجم فرهنگی تذکر دهیم زیرا اگر به خواست دشمن بخوریم، راه برویم و بپوشیم در زیر سلطه دشمن قرار خواهیم گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه