سردار کاجی در رشت:

دشمن را با مدل توسعه جنگی “انقلابی و اسلامی” از خاک ایران بیرون راندیم‌

یکی از راویان دفاع مقدس گفت: دشمن را با مدل توسعه جنگی “انقلابی و اسلامی” از خاک ایران بیرون راندیم‌.

دشمن را با مدل توسعه جنگی “انقلابی و اسلامی” از خاک ایران بیرون راندیم‌

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، سردار حسین کاجی در همایش طلایه‌داران عاشورا در حسینه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: مدلی که برای برپایی عزاداری در جبهه وجود داشت مدل عاشورایی بود.

راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه بنی‌صدر مدل غربی را برای جنگ با دشمنان در زمان جنگ انتخاب کرد عنوان داشت: مدت زمان یک‌ساله‌ای که بنی‌صدر فرمانده کل قوا بود حتی پیروزی در جنگ با بعث به‌دست نیامد.

سردار کاجی با بیان اینکه پس از فرار بنی‌صدر امام راحل با به‌دست گرفتن فرماندهی کل قوا مدل جنگ اسلامی و انقلابی را ارائه کرد اعلام داشت: در یک سال با مدل توسعه جنگی انقلابی و اسلامی دشمن از خاک ایران بیرون رانده شد.

وی با اعلام اینکه پس از واقعه عاشوا مدل کار اهل بیت برای ترویج اسلام کار فرهنگی بود بیان داشت: مدل شهدا برای کار فرهنگی در جبهه‌ها امروزه می‌تواند در کار فرهنگی موفق باشد.

راوی دفاع مقدس ماموریت اصلی مداحان را کار فرهنگی بیان کرد و گفت: مدافعان حرم از هیئت ها پرورش می‌یابند و مداحان و برگزار کنندگان هیئت ها مدافعان حریم اهل بیت هستند.

وی با اشاره به اینکه ستون فقرات دشمن و زمینه فروپاشی صدام با پیروزی در عملیات فتح المبین در دوران دفاع مقدس شروع شد افزود: استمرار نگاه شهدا در برگزاری هیئت‌ها باعث پیروزی در عملیات فتح القلوب می‌شود و جوانان با فرهنگ شهدا پرورش می‌یابند‌.

سردار کاجی محرم و عاشورا بزرگترین مانور شیعیان در جهان برای رساندن پرچم انقلاب به امام زمان (عج) خواند و عنوان داشت: برپایی هیئت‌هایی که ارتباط جوانان با امام زمان(عج) را زیاد می‌کند در برپایی مقدمات ظهور تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه هیئت‌های شهدایی و شهدای هیئتی در دوران دفاع مقدس وجود داشتند گفت: هیئت محل ارتقاء معنوی رزمندگان دوران دفاع مقدس از خویش تا خدا بود و شهدا هیئت عزاداری امام حسین (ع) را مرکز تمرین رشد معنویت در خود می‌دیدند.

راوی دفاع مقدس با اعلام اینکه مداحی می‌تواند در دل جوانان، مهر امام حسین (ع) را ایجاد کند بیان داشت: مداحان برای شهیدپروری در هیئت‌های خود باید با خدا در دل خود خلوت کنند.

وی با بیان اینکه سنگرها، لشکرها، قرارگاه‌ها و برجک‌ها در دوران دفاع مقدس تماماً هیئت عزاداری امام حسین (ع) بود خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس تمام امکانات خود را برای برپایی هیئت‌ها خرج می‌کردند.

سردار کاجی با اشاره به اینکه هیئت عزاداری امام حسین (ع) مرکز و قرارگاه آرام‌بخش، توسل، ترمیم و ذکر رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود اعلام کرد: هیئت‌های امروزی باید مملو از عطر‌ شهدای دوران دفاع مقدس باشد‌.

راوی دوفاع مقدس بهترین راه تقابل با نظام را کفر و توطئه‌های فرهنگی دشمن در روضه‌های ایام محرم بیان کرد و عنوان داشت: جوانان زیر پرچم تاسوعا و عاشورای حسینی از بمباران‌های گناه در فضای مجازی در امان می‌مانند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه