۱۴۱ حمله هوایی به ۴۷۲ مواضع تروریستی توسط نیروی هوایی روسیه

هواپیماهای جنگی نیروی هوایی ارتش روسیه ۱۴۱ حمله هوایی به ۴۷۲ مواضع تروریستی را در چند روز گذشته صورت دادند. این حملات در استان های حلب، دمشق، ادلب، لاذقیه، حما، حمص و رقه انجام گرفت.

۱۴۱ حمله هوایی به ۴۷۲ مواضع تروریستی توسط نیروی هوایی روسیه

به گزارش سرویس بین الملل ۸دی، ایگور کناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: هواپیماهای جنگی نیروی هوایی ارتش روسیه ۱۴۱ حمله هوایی به ۴۷۲ مواضع تروریستی را در چند روز گذشته صورت دادند.

Capture

بنا به گزارش خبرگزاری روسی تاس، وی افزود: این حملات در استان های حلب، دمشق، ادلب، لاذقیه، حما، حمص و رقه انجام گرفت.

اوگان هوایی روسیه عملیات شناسایی و همچنین حملات هوایی به تجهیزات گروه های تروریستی فعال در سوریه را انجام داده است و این فعالیت ها ادامه دار هستند.

Russian-Airstrikes-on-ISIS-in-Syria-650x509

او اضافه کرد که تمام هواپیماهای جنگی روسیه پس از ماموریت های خود بدون آسیب دیدگی به پایگاه هوایی Hmeimim  بازگشتند.

بنا به گفته کناشنکوف طی چند روز گذشته تروریست ها در سوریه سنگین ترین تلفات را در سه استان رقه و حلب و دیز از زور متحمل شده اند.

کناشنکوف گفت که اکثر گروه های تروریستی موقعیت خود را در این مناطق ترک کرده و سرپیچی از فرماندهان خود را آغاز و محل خود را ترک کرده اند و با کناره گیری از داعش، در تلاش برای همسان سازی خئیش با جمعیت محلی هستند. داعش در روسیه به عنوان یک گروهک تروریستی غیر قانونی است.

1027510787

حمله هوایی روسیه در منطقه حلب باعث شده است تا تروریست ها آشفته شده و عقب نشینی را به مناطقی که هنوز تحت کنترلشان است آغاز کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه