چوکا عامل ورشکستگی شفارود است

مدیر عامل شرکت شفارود گفت: چوکا عامل ورشکستگی شرکت شفارود است. عده ای دلال و منحرف گزارشات کذب می دهند.

چوکا عامل ورشکستگی شفارود است

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، فیض الله حسینی مدیرعامل شرکت شفارود در دیدار عمومی با کارگران و کارکنان این شرکت اظهار داشت: همه ما در یک خانواده بزرگ به نام شرکت جنگل شفارود که در بحث جنگل ماموریت مشخصی دارد و راه درآمد شرکت هم از جنگل است جمع شده ایم.

وی افزود: در این ۲۰ماه تمام سعی و تلاشم این بود که شرکت را سر پا نگهداریم اما مصوبه دولت درباره حفظ جنگل ها برای ما مشکلات و چالش هایی را بوجود آورد و منجر به کاهش برداشت ما شد. البته ما نیز با اصل این مصوبه موافقیم اما در شیوه اجرا متاسفانه بدعمل شد.

حسینی با بیان اینکه در سال ۹۳ شرکت را با درختان ریشه کن، شکسته و افتاده از زیان خارج کردیم گفت: اگر امسال هم همانند سال گذشته مجوز درختان ریشه کن، شکسته و افتاده را می دادند سال شکوفایی و رونق اقتصادی فعال را که قبلا نوید آن را داده بودیم تحقق پیدا می کرد اما متاسفانه این اتفاق عملی نشد.

مدیر عامل شفارود با اشاره به اینکه دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای چندمین بار اعلام کرده اند که برای سال ۹۴ در بودجه دولت حق صیانت دیده نشده است اظهار کرد: اگر قرار باشد مصوبه دولت اجرا شود باید به شرکت های مجری، حق صیانت پرداخت شود. متاسفانه نه حق صیانت می دهند نه مجوز بهره برداری و هم اکنون که ۸ ماه از سال گذشته است هیچگونه مجوز  بهره برداری صادر نشده  است و ما تاکنون شرکت را با مجوز سال قبل اداره کرده ایم.

حسینی افزود: قسمت عمده چوب ما تحویل شرکت چوکا شده است و طلب ما هم از چوکا تابه امروز به مرز ۳میلیاردتومان رسیده است اما متاسفانه در همین زمان اعلام می شود که چون شفارود به چوکا چوب نمی دهد چوکا در حال ورشکستگی است. چوکا از محل چوب شفارود امورات می گذراند و به پرسنل خود حقوق می دهد ولی مابرای پرداخت حقوق مشکل داریم.

وی تأکید کرد: انصافا آیا شرکت شفارود عامل ورشکستگی چوکا است یا چوکا عامل بیچارگی شفارود شده است؟

مدیرعامل شرکت سهامی جنگل شفارود گفت: مشکلاتی ایجاد کرده اند و این مشکلات طوری نیست که قابل رفع نباشد، بخشی از این مشکلات را سازمان بازرسی ورود کرده است و بخش دیگر آن را عده ای معلوم الحال با گزارشات دروغ و کذب خود ایجاد کرده اند. اینها دلال، سوءاستفاده گر و منحرف هستند و برای انحرافشان به اندازه کافی دلیل داریم.

حسینی از اینکه حقوق کارگران پرداخت نشده است اظهار نگرانی کرد و افزود: در این شرایط حساس باید ید واحده باشیم و به همدیگر کمک کنیم تا شرکت به اهداف خود نزدیک شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه