پازل دشمن را چه کسی تکمیل می کند؟ + اسناد و تصاویر

این روزها شاهد بازی کردن نادانسته عده ای از مردم شریف آذری زبان در پازل دشمن ایران اسلامی، آمریکا هستیم ، پازلی که بارها رهبر انقلاب ما را از بازی کردن در آن بر حذر داشتند و هشدارش را داده بودند.

پازل دشمن را چه کسی تکمیل می کند؟ + اسناد و تصاویر

سرویس سیاسی ۸دی: اندیشکده بروکیگنز که مرکز تصمیم سازی رسمی حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا می باشد، مقاله ای طویل با عنوان “کدام راه به ایران” را در ژوئن ۲۰۰۹ معادل ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ منتشر کرد که در آن ۹ راه را برای نفوذ به ایران و فروپاشی رژیم جمهوری اسلامی به دولت آمریکا پیشنهاد داده بود.

book

پیشنهاد شماره هفتِ ارائه شده توسّط استراتژیست های بروکینگز ،«القاء شورش: حمایت از اقلیت های ایرانی و گروه های اپوزیسیون» نام داشت.

مبتنی بر این طرح دولت آمریکا موظف است از اقلیت هایی همچون جدایی طلبان سیستان ، کردستان ، خوزستان و یا مثلا جریان های پان ترکیسم در استان های آذری زبان حمایت کنند و با القاء و الهام بخشی شورش، مردم را با آن ها همراه کنند تا زمینه اصلی جدایی طلبی و در نهایت تزلزل پایه های نظام اسلامی یعنی تفرقه فراهم شود.

9 rah

این مسئله نشانگر طرح کلان و پازل دشمن ذاتی ایران اسلامی برای تفرقه انگیزی و فروپاشی اتحاد کشور اقوام ترک و لر و کرد و بلوچ و گیلک و مازندرانی و عرب و فارس است.

اما متاسفانه این روزها شاهد بازی کردن نادانسته عده ای از مردم شریف آذری زبان در پازل دشمنان ایران اسلامی علی الخصوص آمریکا هستیم ، پازلی که بارها رهبر انقلاب ما را از بازی کردن در آن بر حذر داشتند و هشدارش را داده بودند اما اقلیت پان ترکیسم و نژادپرستان از احساسات و غیرت مردم عزیز آذری ربان سو استفاده کرده و  اکنون یک شوخی ساده که بارها بدتر از آن را در خصوص گیلانی ها ، مازندرانی ها ، لرها ، کردها و حتی تهرانی ها شاهد بوده ایم ، شده است بهانه و پیراهن عثمان در دست این نژادپرستان برای القاء و الهام شورش در مردم شریف آذری زبان تا عده ای از آن ها را به خیابان ها بکشانند.

a (1) a (2)

دامنه ی این اعتراضات و بازی در پازل دشمن متاسفانه به استان گیلان نیز کشیده شده است و این روزها شاهد تجمع دانشجویان آذری زبان رو به روی ساختمان مرکزی دانشگاه گیلان نیز بوده ایم.

2gilan

 

باید از این دوستان پرسید آیا تاکنون به  گیلانی ها در سریال های صدا و سیما نخندیده اید؟ آیا به خوردن غذای حیوانات خانگی توسط نقی مازندرانی نخندیده اید؟

آیا دزد و قاچاق چی نشان دادن جنوبی ها را در فیلم های تلوزیونی ندیده اید؟ آیا کلاهبرداری تهرانی ها را در برنامه های سینمایی و تلوزیونی مشاهده نکرده اید؟ آیا به کند ذهنی های قل مراد در سریال باغ مظفر مهران مدیری نخندیده اید؟

باید پرسید باغ مظفر و پایتخت را چند نفر دیدند ، فیتیله را چند نفر؟ آیا اصلا فیتیله را تاکنون دیده اید؟ برنامه مذکور را چطور؟ اصلا می دانید ماجرا از چه قرار است؟

45

لازم است اشاره شود با این دست فریب کاری ها نمی توانید مردم با بصیرت آذری زبان را تحت تاثیر قرار داده و میان قلوب مردم ایران جدایی بیافکنید؟

باید به این اندیشمندان آمریکایی که این قبیل پازل ها را طراحی می کنند یادآوری کرد جامعه ایران همچون جامعه آمریکا مانند سالاد سبزیجات نیست که بتوان اجزایش را دانه دانه جدا کرد!

اجزای جامعه ی ایران مانند اجزای آش فاطمه الزهرا می باشد و آنچنان در هم تنیده است که نمی توان آن ها را از هم جدا نمود. اقوام  جامعه  ایران اسلامی که با گرمای محرم و صفر ، در عشق حسین (ع) ذوب شده اند جدایی پذیر نیستند.

شورش شما در مقابل  تجمعات عزاداری حسین (ع) در سراسر ایران مانند یک پشه است در مقابل لشکری از پرندگان که با باد ناشی از بال زدن یکی از آن ها محو خواهد شد.

3712858_701

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه