مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آستانه‌اشرفیه برگزار شد+تصاویر

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و مسئولین شهرستان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آستانه‌اشرفیه برگزار شد+تصاویر

به گزارش ۸دی به نقل از  آستان‌خبر  مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه امروز در سالن اجتماعات کانون بسیج این شهرستان برگزار شد.

 مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد+تصاویر

سردار محمد عبدالله‌پور در این مراسم اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمانی رسالت‌محور است که آمادگی خود را برای مصونیت انقلاب از مشکلات و تهدیدها حفظ کرده و همواره حالت پیش‌رونده و توسعه انقلاب را سرلوحه قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حوزه‌های مختلف فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه جنگ سخت و در هرزمانی که کشور دچار تعرض شود به کمک ارتش از کشور محافظت می‌کند هرچند که هیچ کشوری در دنیا جرأت تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

سردار عبدالله‌پور بیان کرد: سپاه پاسداران در اقصی نقاط کشور قرارگاه‌های بسیار فعالی دارد و امروز شاهد آن هستیم که بسیاری از اقدامات جنایت‌کارانه در داخل توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی می‌شوند.( لینک کامل صحبت‌های فرمانده سپاه قدس گیلان )

 مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد+تصاویر

حجت‌الاسلام محمدعلی کریمی با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دربراه بسیج اظهار داشت: امام راحل فرمودند  افتخار من این است که یک بسیجی‌ام  و امام باوجود قرار داشتن در جایگاه‌های رفیع انقلاب و اسلام تنها از بسیجی بودن و تشیع ولایی بودن به‌عنوان افتخار خود یادکرد و این نشان از جایگاه رفیع بسیج در جامعه ما دارد.

امام‌جمعه کیاشهر با تمثیل رابطه بسیج و سپاه با انقلاب همانند رابطه قیام امام حسین (ع) با رسالت پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: ماندگاری ولایت و رسالت رسول اکرم (ص) از قیام امام حسین (ع) نشأت‌گرفته است و امروز سپاه پاسداران و بسیجیان با همان دیدگاه در راستای حفظ انقلاب و آرمان‌های آن گام برمی‌دارند.

کریمی با تمجید از عملکرد فرمانده اسبق سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه گفت: سرهنگ مصطفی‌پور مشفقانه، هوشمندانه، بصیرت‌وار و اثربخش در کنار بسیجیان از انقلاب اسلامی پاسداری کرده است.

 مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد+تصاویر

فرمانده سابق سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه نیز در این مراسم با اشاره به خدمت دو سال و دو ماه و دو روز خود در این شهرستان اظهار کرد: لباس سبز پاسداری لباس شهدا و لباس سربازان امام زمان (عج) است.

سرهنگ حسین مصطفی‌پور به برخی از برنامه‌های اجراشده در زمان خدمتی خود اشاره کرد و گفت: احداث ساختمان‌های حوزه و پایگاه‌های مقاومت، افتتاح سوله‌های ورزشی و پیشرفت ۹۰ درصدی برخی پروژه‌ها ازجمله برنامه‌هایی عمرانی در زمان خدمتی بنده بوده است.

وی با اشاره به ارتقای رتبه ناحیه آستانه‌اشرفیه در بحث اعزام راهیان نور بیان کرد: در زمان تصدی فرماندهی سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان وام در قالب طرح اقتصاد مقاومتی ذر اختیار متقاضیان قرار گرفت.

مصطفی‌پور  به انتخاب پایگاه‌ نمونه کشوری و کسب رتبه برتر در رده فضای مجازی سپاه ناحیه در استان نیز اشاره کرد و افزود: تمامی فعالیت‌های صورت گرفته مرهون تلاش و همکاری همکاران بنده بوده است.

 مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد+تصاویر

سرهنگ حسن فیضیان فرمانده جدید ناحیه آستانه‌اشرفیه نیز در این مراسم بابیان اینکه سرهنگ مصطفی پور همواره به‌عنوان فرمانده بنده است اظهار کرد: امیدوارم با همکاری تمامی مسئولین و همکاران در راستای ترویج فرهنگ تمدن اسلامی و رفع دغدغه‌های نظام گام برداریم.

به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد.

 به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد. به گزارش آستان‌خبر در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ حسین مصطفی‌پور، طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان سرهنگ حسن فیضیان به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه انتخاب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه