جزئیات انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی فرهنگیان

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی فرهنگیان گفت: نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان امروز در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

جزئیات انتشار نتایج اولیه آزمون استخدامی فرهنگیان

به گزارش ۸دی، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، گفت: کارنامه نتیجه اولیه آزمون استخدامی پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۴ برای همه داوطلبان این آزمون از امروز (شنبه ۱۶ آبانماه) در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود.

وی افزود: بر اساس شرایط و ضوابط تعیین شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت آموزش و پرورش داوطلبانی که حد نصاب نمره علمی تعیین شده را کسب کرده و در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت این آزمون قرار گرفته‌اند باید به منظور شرکت در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش بر اساس زمان‌بندی که اعلام می‌شود اقدام کنند.

توکلی گفت: تاریخ و محل برگزاری مصاحبه از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به اطلاع معرفی شدگان می‌رسد.

وی ادامه داد: در این آزمون ۱۷۸ هزار و ۵۳ نفر نام نویسی کردند که ۱۰۰ هزار و ۱۲۴ نفر آنان زن و ۷۷ هزار و ۹۲۹ نفر آنان مرد بودند.

 این آزمون صبح جمعه ۲۷ شهریور ماه در ۶۲ شهرستان و حوزه امتحانی برگزار شد که از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۱۴۷ هزار و ۶۱۸ نفر در جلسه آزمون حاضر شدند و ۳۰ هزار و ۴۳۵ نفر غایب بودند که از تعداد حاضران تعداد ۸۳ هزار و ۷۵ نفر زن و ۶۴ هزار و ۵۴۳ نفر مرد بودند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه