برخی در شهرک صنعتی ماسال کلاه برداری کرده اند!

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: تسهیلات میلیاردی شهرک صنعتی ماسال را به چه کسی دادند؟ یک تهرانی چند هفته است که من را کلافه کرده است. می گویند آنجا یک شرکت نیمه کاره را به ما فروختند که سرمایه گذاری کنیم و بعد دیدیم کلاه برداری کرده اند.

برخی در شهرک صنعتی ماسال کلاه برداری کرده اند!

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، محمود شکری در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۱ به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی این روز، سخنان جالبی درباره وضعیت شهرک صنعتی ماسال ایراد کرده بود که بخشی از این سخنرانی منتشر نشده تقدیم خوانندگان محترم می شود:

«زمین شهرک صنعتی ماسال برای مردم عزیز ماسال است. بیش از ۷۰ درصد زمین آن واگذار شده است. چند کارخانه در آنجا برای جوانان احداث کرده و اشتغال ایجاد کرده ایم؟ بیش از ۷۰ درصد زمین به چه کسانی واگذار  و این تسهیلات میلیاردی به چه کسی داده شده است؟ یک تهرانی چند هفته است که من را کلافه کرده است. می گویند آنجا یک شرکت نیمه کاره را به ما فروختند که سرمایه گذاری کنیم و بعد دیدیم کلاه برداری کرده اند. ای ماسالیان، سروران و پدران، مادران و جوانان! آن زمان تمام شد است که بگوییم حق سوال برای ما وجود ندارد. این شهرستان چه اعتبار و تسهیلاتی آمد؟ ای جوانان شما اگر بیکار هستید بخاطر این است که سوال نکرده اید. آن هم از معرفت شماست که به ما به عنوان مسئول اعتماد کرده اید که ما عدالت را رعایت می کنیم.

نه. امروز روز خداست و اگر توزیع اعتبارات به عدالت توزیع می شد اقلیت جوانان ما بیکار می ماندند نه اکثریت آنها. ای جوانان بیایید بنشینیم و بررسی کنیم که علت و آسیب کار کجاست. خدمتگزار شما برای کاسبی و ثروت اندوزی نیامده است. آمده است که حقایق را برای شما روشن و آسیب را پیدا کند و پیشرفت ماسال را به دست مبارک شما رقم بزند.

نخبگان، اساتید، جوانان، معلمان، دبیران، دانش آموزان بیایید همراهی کنید. الان آزادی کامل است. هیچ کس نیست که کوچکترین ایراد را به شما بگیرد. حق شماست که برای پیشرفت و زندگی راحت و آسایش سوال کنید.

چطور شهرک چند هکتاری توسط آقایان تملک شده است ولی اتفاقی نیافتاده است؟ چطور در ممکلت پاکان ۷۰ هزار میلیارد تومان وام از پول مردم می گیرند و هیچ اتفاقی نیافتاده است. انقلاب اسلامی یعنی اینکه همه مردم حق دارند درباره حقوق خودشان سوال کنند و مبارزه با ظالمان یعنی همین که شما سوال کنید».

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه