دولت چشم بسته برجام را افتخار نظام می داند/ متأسفانه کالای آمریکایی لابه لای بازار دیده می شود

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه دولت باید از طرف مذاکره تعهد محکم بگیرد،گفت: زمانی که دولت چشم بسته برجام را افتخار نظام می داند رهبر انقلاب ضعف های برجام را گوش زد کردند.

دولت چشم بسته برجام را افتخار نظام می داند/ متأسفانه کالای آمریکایی لابه لای بازار دیده می شود

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار «دیارباران»، با اشاره به تأیید مشروط برجام از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: دولت باید اندیشه های مقام معظم رهبری ودغدغه های ایشان در مورد برجام را با توجه به گزارش مجلس سرلوحه کار خود قرا دهد.

وی با تأکید بر اینکه برجام مسئله ملی است، گفت: زمانی که دولت چشم بسته برجام را افتخار نظام می داند رهبر انقلاب ضعف های برجام را گوش زد کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اگر نتوانیم درجریان برجام جلوی اسباب خنده دشمن رابگیریم لکه ننگی خواهدبود، ادامه داد: شورای امنیت ملی هم باید دقت کند چون دراین بخش کمبود داریم.

وی با بیان اینکه راه سیاسی کشور را رهبر نشان داده اند، تصریح کرد: دولتی ها باید توصیه هارا کمک برای حل مسائل کشور بدانند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه طرف مذاکره اعلام کرده بعد از راستی آزمایی تحریم ها را بر می دارند، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب نباید تاسیسات نظامی را تعطیل کنیم بلکه باید دانشمندان زیادی به کار گرفته شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی مصوبات شفاف کننده برجام نیست، تأکید کرد: استکبار قابل اعتماد نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه تاریخ ایران چهره واقعی استکبار را نشان داده است، بیان کرد: در این زمینه رهبرانقلاب دغدغه دارند و دولت باید موظب باشد و تعهد محکم بگیرد.

کوچکی نژاد در واکنش به واردات بی رویه کالا، اظهار کرد: سیستم واردات ازضعف های اقتصادی دولت است و شاهد حجم بالای واردات هستیم.

وی درپایان خاطرنشان کرد: کالای آمریکایی متاسفانه لابه لای بازار دیده می شود و متولیان امر باید برخوردکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه