ضرورت توجه به پخش زنده اذان در دستگاه‌های اجرایی گیلان

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان بر ضرورت توجه به پخش زنده اذان در دستگاه‌های اجرایی این استان تأکید کرد.

ضرورت توجه به پخش زنده اذان در دستگاه‌های اجرایی گیلان

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید ابوطالب حجازی پیش از ظهر امروز در جلسه دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی گیلان اظهار کرد: استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، منابع‌طبیعی و امور آبخیزداری استان از دستگاه‌های موفق در امر نماز هستند.

وی بر ترویج فرهنگ نماز در جامعه تأکید کرد و افزود: نیاز است فرمانداری‌ها در ترویج فرهنگ نماز تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان خواستار پخش اذان به صورت زنده در دستگاه‌های اجرایی گیلان شد و گفت: فرم ماموریت و وظایف دستگاه‌ها در امر نماز مشخص شده است.

وی با بیان اینکه مخاطبان دستگاه‌ها متفاوت است، تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها مانند آموزش و پرورش دارای دانش‌آموز هستند و فعالیت‌ها باید به طور دقیق در فرم‌ها پر شود.

حجازی بر ایجاد فضای مناسب برای اقامه نماز در اداره‌های گیلان تأکید کرد و افزود: ۸۰ دستگاه زیرپوشش ستاد اقامه نماز گیلان هستند و از امام جماعت برخوردارند.

وی زمان اقامه نماز در اداره‌ها را ۲۰ دقیقه دانست و خاطرنشان کرد: جلسه‌ها هنگام اقامه نماز برگزار نشود ضمن اینکه حضور مدیران در نماز جماعت دستگاه‌ها مهم است.

رئیس ستاد اقامه نماز گیلان اجرای شاخص‌های اقامه نماز در دستگاه‌ها را مهم خواند و یادآور شد: اعمال نظارت در اجرای برنامه‌های اقامه نماز موثر است.

وی با بیان اینکه نماز از روی ارادت قلبی است، خاطرنشان کرد: وظیفه علما تبلیغ است اما افراد در پذیرفتن آن دارای اختیار هستند

حجازی بر تبلیغات محیطی فرهنگ نماز در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: در اثر تبلیغات عمل به وجود می‌آید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه