بازی رسانه ای حامیان داعش در منطقه/ روسیه گروه های شورشی در استان حمص را به جای داعش مورد هدف قرار داد!!!

روسیه ۸ نقطه از مواضع داعش در خاک سوریه را مورد هدف قرار داد. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که در این عملیات نظامی از آسیب رساندن به مناطق غیر نظامی اجتناب شده است.

بازی رسانه ای حامیان داعش در منطقه/ روسیه گروه های شورشی در استان حمص را به جای داعش مورد هدف قرار داد!!!

به گزارش سرویس بین الملل ۸دی، روسیه ۸ نقطه از مواضع داعش در خاک سوریه را مورد هدف قرار داد. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که در این عملیات نظامی از آسیب رساندن به مناطق غیر نظامی اجتناب شده است.

ایگور کناشنکوف، سخنگنوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص گفت: جنگنده های روسی طی ۲۰ حمله به ۸ موضع داعش در خاک روسیه حمله کردند و به عنوان نتیجه در این حملات مقادیر زیادی انبار سلاح و سوخت م لوازم جنگی منحدم شدند. همچنین وی از نابودی کامل مواضع داعش در کوه ها خبر داد.

1

به گزارش پایگاه خبری راشا تودی، کناشنکوف افزود: تمامی حملات هوایی ارتش روسیه با نظارت دقیق و اطلاعات جامع از جانب ارتش سوریه انجام می گیرد. وی تاکید کرد که ارتش روسیه هیچ مکان غیر نظامی را مورد هدف قرار نداده است و در این زمینه با دقت کامل عمل می کند.

صبح امروز تلویزیون رسمی سوریه خبر موفقیت آمیز حملات روسیه را بازتاب داد. در این خبر با تایید کمک دولت روسیه به انحدام مواضع داعش صحه گذاشته شد. و حداقل ۷ ناحیه که پاک سازی شند را نام برد.

در ادامه به تیترهای روزنامه های غربی در این خصوص می پردازیم.

رویترز گزارش داد که روسیه گروه های شورشی در استان حمص را به جای داعش مورد هدف قرار داد!

ادعای مشابهی نیز از جانب بی بی سی، فاکس نیوز، الجزیره و تعدادی دیگر از پایگاه های خبری مطرح شد.

هرچند اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا گفت که پنتاگون این ادعا ها را تایید نمی کند ولی ناتو نگرانی خود را از گزارش های این چنینی اعلام کرد.

قابل ذکر است که پیش از اینکه روسیه حملات نظامی خود علیه داعش را آغاز کند و یا حتی لاوروف در مجمع سازمان ملل سخنی در این باره به زبان براند، رسانه های زنجیره ای متعددی به روسیه هجوم آورده و گفتند که مردم غیر نظامی سوریه با عملیات ارتش روسی در حال مردن هستند. با توجه به این برنامه ریزی می تو.ان به اهداف این رسانه ها پی برد.

در ادامه تعدادی از تصاویر مربوط به رسانه های زنجیره ای غربی آمده است.

2

 

3

 

 

4

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه