ایجاد اختلاف داخلی از اهداف دشمنان در مسایل هسته ای است

محمدعلی حق گفت: آنچه دشمنان ما در مسایل هسته ای دنبال می کنند ایجاد اختلاف و دو دستگی بین ملت و بعضی از نهادها است.

ایجاد اختلاف داخلی از اهداف دشمنان در مسایل هسته ای است

به گزارش ۸دی، محمدعلی حق بین در مراسم یادواره شهدای قاسم آباد سفلی بخش چابکسر با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران با از خودگذشتگی و فداکاری شهدا اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران توانست الگوهای خوبی به مردم دنیا عرضه کند.

وی شهدا را افتخار ملت ایران خواند و افزود:شهدا خود را فدا کردند تا اسلام زنده و پا برجا بماند.

فرمانده لشکر ۱۶ سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انقلاب باعث عرضه پیوند انسان با روح و جسم اش در دنیا شد، تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران با بیداری اسلامی خدمت بزرگی به جامعه بشری کرد.

وی با اشاره به اینکه استکبار با زبان زور و سرنیزه با مردم دنیا صحبت می کند، متذکر شد: ملت ایران امروز یاد گرفتند اگر می خواهند دنیا را نجات دهند باید با زبان دین با مردم حرف بزنند.

حق بین،پایه و اساس انقلاب اسلامی را مردم نهاد خواند و گفت:امام راحل ریل انقلاب را محکم و استاندارد و براساس انقلاب حسینی طراحی کرده و ما باید بتوانیم درست روی این ریل راه برویم.

وی با اشاره به اینکه در مسایل هسته ای باید پشت سر مقام معظم رهبری باشیم، افزود:آنچه دشمنان ما در مسایل هسته ای دنبال می کنند ایجاد اختلاف و دو دستگی بین ملت و بعضی از نهادها است.

این مسئول به حفظ وحدت و انسجام تاکید کرد و یادآور شد: طبق سفارشات امام راحل و شهدای انقلاب باید در کنار همه باشیم و از ایجاد اختلاف و تفرقه دوری کنیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه