کودک املشی همانند کودکان یمنی یتیم شد

در ادامه سریال کشتار حجاج به علت بی کفایتی رژیم سعودی در برگزاری مراسم حج و کشته شدن بیش از صد ها تن در مراسم رمی جمرات امروز، نام یک املشی به چشم می خورد.

کودک املشی همانند کودکان یمنی یتیم شد

به گزارش ۸دی به نقل از املش ما، در مراسم رمی جمرات بیش از ۱۳۰۰ حاجی در سرزمین «منا» به کام مرگ رفتند و این درحالیست هفته گذشته هم اتفاقاتی ازجمله سقوط جرثقیل موجب کشته شدن برخی حجاج شده بود.

روزنامه «الدیار» لبنان حضور کاروان پر خدم و حشم «سلمان بن عبدالعزیز» جانشین ولی‌عهد سعودی، پسر شاه و وزیر دفاع در مرکز منا دانسته است.

در بین  اسامی بیش از ۱۰۰ نفر از هموطنان ما در لیست کشته شدگان حادثه امروز، اسم یک جوان املشی بنام محمدحسین رمضانی سیاه خلکی به چشم می خورد.

مقصر شهادت پدر کودک یکساله املشی همان هایی هستند که بر سر کودکان یمنی آتش می ریزند و امروز که روز رمی جمرات بود بر آتش خود کوتاهی نکرده اند و باعث یتیمی خیلی از این کودکان شده اند.

حال باید منتظر بود جهان عرب چه تصمیمی برای مدیریت حج خواهند گرفت تا باری دیگر فاجعه ای همانند فاجعه منا اتفاق نیافتد و حاجیان قربانی تفکرات سعودیان نگردند.

براساس گزارش خبرنگار ما اسامی ۶ شرق گیلانی دیگر بین کشته شدگان امروز منا به چشم می خورد.

«احمد اسماعیلی چافی از لنگرود»، «کریم پور تقی راستگو مقدم از لنگرود»، ، «جمشید علم جو»، «رحمت غلامی جیرکل از بخش رحیم آباد»، «ابراهیم فخری از لنگرود» و «ابراهیم کریم پور چمچالی از بخش دیلمان و پیرکوه سیاهکل» جزو زائران گیلانی هستند که با شماره کاروان ۲۸۱۵۹ ، به مدیریت منصور یوسف نیا در حادثه منا کشته شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه