برخی یارانی که ادعای دلسوزی داشتند از همان روزهای اول از امام فاصله گرفتند

فرمانده انتظامی گیلان گفت: امروز امنیتی که کشور دارد نشأت گرفته از خانواده‌های ایثارگران است که جوانان خود را به جبهه‌ها جهت حفظ انقلاب اسلامی فرستادند و شهرستان فومن نیز بیش از ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

برخی یارانی که ادعای دلسوزی داشتند از همان روزهای اول از امام فاصله گرفتند

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز، سردار محمدرضا میرحیدری امشب در مسجد ولی عصر(عج) فومن ضمن تسلیت حادثه منا اظهار داشت: قرن‌ها مجاهدت و تلاش انبیاء و اولیای الهی با پرچمداری امام بزرگوار انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به ثمرنشست.

فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به همراهی امت حزب الله در انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب متفاوت با انقلاب‌های دیگر بود چون پیروزی خون بر شمشیر و ادامه نهضت عاشورا بود با ستم‌هایی که رژیم سفاک شاهنشاهی چند دهه بر مردم تحمیل کرده بود و استکبار نیز پس از آن دست از سر ایران برنداشت مانند اقدامات گروه‌های ملحد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند.

وی افزود: برخی یارانی که ادعای دلسوزی داشتند از همان روزهای اول از امام فاصله گرفتند اما مردم عزیز و ولایت‌مدار و انقلابی همانطور که امام را در پیروزی انقلاب همراهی کردند در کنترل اوضاع داخلی در روزها و ماه‌های ابتدایی همراهی کردند و اینجا بود که تمامیت استکبار پشت دشمن بعثی قرار گرفت و شرق و غرب، دشمن بعثی را همراهی کرد تا در ۳۱ شهریور ۵۹ جنگ تحمیلی را شروع کرد و البته جوانان عزیز با تفکر بسیجی وارد کارزار شده و در همان روزهای اولیه دشمنی را که ادعای اشغال سه روزه تهران را داده بود پشت مرزها متوقف کرد.

سردار میرحیدری گفت: امروز امنیتی که کشور دارد نشأت گرفته از خانواده‌های ایثارگران است که جوانان خود را به جبهه‌ها جهت حفظ انقلاب اسلامی فرستادند و شهرستان فومن نیز بیش از ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان اظهار کرد: شهدا رفتند تا ما بمانیم و مسئولیت برای ما سنگین شد. آنان نه به دنبال جایگاه و پست بودند و نه چیز دیگری، آنان رفتند تا اسلام بماند و تکلیف خودشان را به نحو احسن انجام دادند.

سردار میرحیدری افزود: جا دارد از همدلی دستگاه‌های شهرستان فومن تشکر کرده و تاکید دارم که این همدلی و همزبانی تقویت شود تا بتوانیم رسالت خود را بهتر انجام دهیم و از عزیزان بسیجی, سپاه پاسداران و همچنین همکاران محترم در نیروی انتظامی فومن که در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند تشکر کرده و امید دارم بتوانیم با همراهی روحانیت دلسوز و مردم ولایتمدار در عرصه فرهنگی مراقبت نماییم و باید شهدای خود را که برجسته هستند برجسته تر کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه