توپ در زمین رییس اداره ورزش و جوانان و فرماندار تالش!

آیا مردم فقط در سخنرانی‌ها ولی نعمت هستند یا نظرشان هم مهم است؟ آیا سیاسیون شهرستان باید مسئولیت ورزشی شهرستان را همچنان در دست داشته باشند؟

توپ در زمین رییس اداره ورزش و جوانان و فرماندار تالش!

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، پس از انتشار اخبار و یادداشت‌هایی پیرامون تقاضای مردم و علی الخصوص اهالی ورزش در جهت تغییر در مدیریت اجرایی فوتبال در تالش در روز های اخیر در سایت های مختلف خبری تحلیلی اصلاح طلب و اصولگرای استان گیلان بصورت عملی تاکنون از سوی مسئولان ورزشی شهرستان اقدامی صورت نگرفته است.

 همه خواسته ها از مسئولان شهرستان این است که نماینده عالی دولت در بخش مرکزی، فرصت و زمان کافی برای رسیدگی به امور ورزشی هیأت فوتبال تالش را ندارد و به عبارتی بخشداری و رییس هیأت فوتبال بودن دو شغل بسیار وقت‌گیر محسوب می شوند.

 حال توپ در زمین فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان می باشد تا به خواسته مردم جامع عمل بپوشاند تا شایبه هر گونه روابط دوستانه در عزل و نصب ها از بین برود و همچنین دستور العمل استاندار محترم گیلان که اعلام داشته یک فرد با داشتن سمت سیاسی نمی تواند در حوزه ورزش مدیرت کند به منصه اجرا درآید.

حال مردم منتظر هستند ببیند که آیا فرماندار محترم و رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان به این خواسته مردم توجه می‌کنند؟ و خواسته مردم را عملی خواهند کرد یا در دولت تدبیر و امید آنچه مهم است دوستی با مدیران است و صلاحیت و لیاقت و شایسته‌سالاری در حد همان حرفهای شیک و قشنگ باقی می‌ماند؟

باید نشست و دید چه بازی کند روزگار؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه