نتایج رقابت امین حیایی و امیر مهدی ژوله در خندوانه مشخص شد/ آمار

در آخرین جمعه تابستان ۹۴ در مسایقه خنداننده برتر برنامه خندوانه امین حیایی و امیر مهدی ژوله که از مرحله اول به مرحله دوم راه یافته بودند در مقابل یکدیگر به رقابت پرداختند و استند آپ کمدی پرحاشیه ای را اجرا کردند.

نتایج رقابت امین حیایی و امیر مهدی ژوله در خندوانه مشخص شد/ آمار

به گزارش سرویس فرهنگی ۸دی، در آخرین جمعه تابستان ۹۴ در مسایقه خنداننده برتر برنامه خندوانه امین حیایی و امیر مهدی ژوله که از مرحله اول به مرحله دوم راه یافته بودند در مقابل یکدیگر به رقابت پرداختند و استند آپ کمدی پرحاشیه ای را اجرا کردند.

27

هنوز دقایقی از پایان برنامه نگذشته است و امین حیایی با اختلاف ۴۰ هزار رای از امیر مهدی ژوله جلوتر است اما چند ساعت بعد اصلاح طلبان افراطی سناریویی عجیب و غرببی را برای موج سواری روی این ماجرا پیاده کردند(اینجا بخوانید)

Capture

 

امیر مهدی ژوله با اختلاف حدود ۲۰۰ رای برنده این مسابقه گردید.

تعداد آرای کسب شده پس از پایان رای گیری در سامانه ۷۸۰ :

امین حیایی : ۲,۲۴۰,۶۴۳

امیرمهدی ژوله : ۲,۲۴۰,۸۴۶

ناگفته نماند که متاسفانه این رقابت در شبکه های اجتماعی بجای یک رقابت فرهنگی و هنری تبدیل به یک بی اخلاقی شبه سیاسی شد، و همگی دیدند که چگونه برخی از افراطیون وطن فروش از هر راهی برای تسویه حسابهای سیاسی و شخصی حتی با هنرمندان این مملکت نیز سو استفاده میکنند.

در پایان گفتنی است، امین حیایی بازیگر باسابقه و توانمند سینما و تلویزیون به دلیل بازی در فیلم قلاده های طلا که در آن فیلم از ارتباط سران فتنه ۸۸، با سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی غرب، و همچنین از ارتباط برخی اشخاص اطلاعاتی و امنیتی کشور با جاسوسان ام آی سیکس خبر داده بود، امین حیایی در فیلم مزبور بازی قابل قبول و زیبایی را ارائه نمود که در آن زمان با استقبال قابل توجه بسیاری از مردم روبرو شد و به همین دلیل از همان زمان تاکنون برخی اصلاح طلبان حامی فتنه به دنبال هر فرصت و موقعیت برای ضربه زدن به شخص امین حیایی و زیر سوال بردن بازی متعهدانه وی در فیلم قلده های طلا بوده اند که شاید نظرسنجی برنامه خندوانه  که یک برنامه هنری است، بهترین فرصت برای انجام این کار غیراخلاقی این افراطیون بود. هرچند نتیجه این رقابت نشانگر اختلاف ناچیز آرای این دو هنرمندبود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
گیلانی
حالا از کجا فهمیدید این سیاسی بازی ها کار "اصلاح طلبان افراطی" هست؟؟؟ چرا از کلمه ی "اصلاح طلب" استفاده ی ابزاری می کنید؟
در حاشیه