خندوانه ای که دیگر اجتماعی نیست!/ وقتی اصلاح طلبان افراطی همه چیز را سیاسی می کنند

خندوانه که این روزها به یکی از پربیننده ترین و جذاب ترین برنامه رسانه ی ملی تبدیل شده است، این روزها به فعال ترین یا شاید پرحاشیه ترین ماجرای رسانه ای تبدیل شده است.

خندوانه ای که دیگر اجتماعی نیست!/ وقتی اصلاح طلبان افراطی همه چیز را سیاسی می کنند

به گزارش سرویس هنری ۸دی، خندوانه که این روزها به یکی از پربیننده ترین و جذاب ترین برنامه رسانه ی ملی تبدیل شده است، این روزها به فعال ترین یا شاید پرحاشیه ترین ماجرای رسانه ای تبدیل شده است.

اوج این  ماجرا  حاشیه اخیری است که بدست اصلاح طلبان افراطی از داخل و دشمنان خارجی از بیرون رقم خورده است و از آنجا شروع شد که بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست رسانه های اصلاح طلب و کارگردان انیمیشن در صفحه اینستاگرام خود از مخاطبانش خواست تا به علت بازی امین حیایی در فیلم سینمایی قلاده های طلا، در مسابقه استند آپ کمدی برنامه خندوانه به وی رای ندهند.

اما ماجرا به همینجا ختم نشد و بزرگمهر حسین پور  بازتاب سیاسی کاری خود را دید و مجبور شد پست بعدی اش را به عذرخواهی بابت این موضوع اختصاص دهد.
حسین پور روز گذشته در اینستاگرامش نوشت:
27
به دریایی درافتادم که پایانش نمیبینم
کسی را پنجه افکندم که درمانش نمی دانم!

دیروز پستی گذاشتم که بعد از یک ساعت برداشتمش. هر چند صفحه ی یک طنزپرداز و کاریکاتوریست را اصولن نباید زیاد جدی قضاوت کرد اما متاسفانه برخی دوستان چنان برداشتی کردند که اصلن در مخیله ی من نیز خطور نمی کرد. با امین حیایی همین یک ماه پیش در استخر آب بازی می کردیم و با امیر ژوله که هر روز حشر و نشر داریم. از نگاه من نه امیر حق است و نه امین باطل! شاید به خودش هم گفته باشم که فیلم قلاده اش را دوست ندارم و شاید به امیر هم گفته باشم که کارهای آخر مدیری برایم اونقدر هیجان انگیز نبوده است. و اگر انفجار خبری رسانه هاب مجازی را جدی تر می گرفتم مثل همیشه دقیق تر و ظریف تر حرفم را بیان می کردم. اما متاسفانه مثل طرفدارهای دو آتشه ی تیم های فوتبال، چشمم را بستم و ازتیمم حمایت کردم و ظاهرا زیادی رو و احساساتی حرف زدم و ناخواسته حیطه و حریم طنز و هنر را به سیاست آلوده کردم. هر چند از تلخی های این روزها این است که طنز یک طنزپرداز جدی گرفته شود، در اینجا مثل یک کچل مرد، یا مرد کچل از طرفدارهای امین عزیزم عذر می خواهم و حیف که رایم را به ژوله دادم و دیگر نمی شود، وگرنه به امین رای می دادم تا بگویم داستان اونقدر جدی نیست که الکی الکی جدی شده است! و به امید اینکه هیچ کس ، کسی را قضاوت عجولانه نکند . چه کسی مثل من امین و امین ها را … و چه دیگران من و مطالب مرا.

 

 

اما این ماجرا به همینجا ختم نشد و در شبکه اجتماعی طوری رقابت بالا گرفت و سیاسی شد که تا کنون بیش از یک میلیون و نهصد هزار رای به این هنرمند کشور رسیده است و رقابت بسیار نزدیک ادامه دارد.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که امان از دست اصلاح طلبان افراطی که همه چیز را سیاسی می کنند و سیاسی میبینند و حتی به هنر و هنرمند هم رحم نمی کنند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه