عارف با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کرد + تصاویر

عارف دقایقی پیش نیز با حضور در بیت آیت الله قربانی با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار نمود و پیرامون مسائل مختلف سیاسی، علمی، اجتماعی و… به گفتگو پرداختند.

عارف با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار کرد + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، محمدرضا عارف یکی از سران اصلاح طلب کشور ساعت ۹ صبح امروز(چهارشنبه) به استان سفر نمود و بلافاصله از فرودگاه رشت به دانشگاه گیلان رفت و در دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران سخنرانی کرد.

وی دقایقی پیش نیز با حضور در بیت آیت الله قربانی با نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار نمود و پیرامون مسائل مختلف سیاسی، علمی، اجتماعی و… به گفتگو پرداختند.

امام جمعه رشت در این نشست ضمن خوش آمد گویی به عارف و تأکید بر حفظ وحدت جامعه از سوی گروه های سیاسی اظهار کرد: اگر دغدغه همه احزاب و تشکل ها خدمت به مردم عزیزمان باشد بسیاری از مشکلات برطرف می گردد.

68499846

654945

لازم به ذکر است از جمله برنامه های سفر دو روزه محمدرضا عارف به گیلان حضور در مجمع عمومی انجمن رمز،حضور در همایش عمومی اصلاح طلبان استان گیلان، حضور در جلسه مشترک با شورای هماهنگی اصلاحات،شورای توسعه و شورای مشورتی اصلاح طلبان استان گیلان و جلسه اختصاصی با شورای جوانان حامی تدبیر و امید،دیدار با شورای دانشگاه گیلان و حضور در اختتامیه کنفرانس رمز در دانشگاه گیلان می باشد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
سلام، اصلاح فرمایید، حزب اللهی ها. تشکر
در حاشیه