آمریکا باید آرزوی رخنه در ایران را به گور ببرد/ تا ۶ ماه در انبارهای برنج وارداتی باز نشود

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه آمریکا شاگرد انگلیس است، گفت: هدف دشمن اختلاف در دولت و نفوذ در مردم است اما آمریکا باید آرزوی رخنه در ایران را به گور ببرد.

آمریکا باید آرزوی رخنه در ایران را به گور ببرد/ تا ۶ ماه در انبارهای برنج وارداتی باز نشود

به گزارش  هشت دی نیوز، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با بیان اینکه نماز را باید به جماعت خواند، اظهار کرد: اگر با شنیدن اذان دل مؤمن دگرگون نشود آن دل بیمار است.

وی افزود: مدینه فاضله با الگوپذیری از سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) ساخته می شود.

امام جمعه موقت رشت در ادامه این مطلب تصریح کرد: شعار هیهات منه الذلّه که ارمغان عاشورا برای آزادگان جهان است در لبنان، فلسطین، یمن و بحرین و …. طنین انداز شده است.

سیاست تبلیغاتی خصمانه ای در منطقه بر علیه ایران است

صدیق عربانی با تأکید بر مقاومت در برابر ظلم، تأکید کرد: دشمن به دنبال اختلاف افکنی است و در برابر ظالم ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه سیاست تبلیغاتی خصمانه ای در منطقه بر علیه ایران است، افزود: عربستان برای رسوایی ایران تلاش می کند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه عربستان مدعی است ایران به دنبال ایجاد حکومت شیعی در منطقه است، بیان کرد: ما با برادران اهل تسنن دوست هستیم و همگی به ریسمان محکم الهی چنگ زده ایم و این داعش و القاعده هستند که دشمن شیعه و سنی اند و زنان شیعه را در مقابل شوهرانشان به آتش می کشند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال نفوذ و سرک کشیدن به ایران است، گفت: این آرزو را باید به گور ببرد و مردم حاضر به شنیدن یاوه گویی های دشمن نیستند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه انتقاد از دولت باید سازنده باشد، گفت: هدف دشمن اختلاف در دولت و نفوذ در مردم است اما آمریکا باید آرزوی رخنه در ایران را به گور ببرد.

صدیق عربانی با اشاره به اینکه اوباما از قدرت ایران هراس دارد، گفت: زیرا قدرت ایران متکی به خداوند است و ولایت فقیه در رأس امور است و در این رابطه بسیج، سپاه، ارتش و صبر و شکیبایی خانواده های شهدا اهرم های انقلاب هستند.

آمریکا شاگرد انگلیس است

وی با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد، آمریکا را شاگرد انگلیس خواند و گفت: کودتای ۲۸ مرداد سند روشن اعتماد به آمریکا است.

امام جمعه موقت رشت در تکریم آزادگان، یادآور شد: رهبر آزادگان را الماس درخشان معرفی کردند.

صدیق عربانی با اشاره به روز پزشک، با بیان اینکه از پزشکان می خواهم قسم نامه سقراط را فراموش نکند، افزود: پیامبر اسلام(ص) طبابت را ضامن سلامت دانسته اند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نزدیک به ۲۰۰ هکتار از اراضی کشت برنج در گیلان سوخته است، با تأکید بر کمک به کشاورزان، خطاب به دولت، افزود: نباید تا ۶ ماه در انبارهای برنج وارداتی باز شود./دیارباران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه