تحلیل‌ نشریه‌ صهیونیستی‌ از بیانات دیروز مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب فرموده اند که آمریکایی‌ها در منطقه می‌خواهند نفوذ کنند و اهداف خودشان را دنبال کنند اما ما نخواهیم گذاشت، آنها دنبال تجزیه‌ عراق و سوریه‌اند، به حول و قوه‌ الهی این اتفاق نخواهد افتاد‌

تحلیل‌ نشریه‌ صهیونیستی‌ از بیانات دیروز مقام معظم رهبری
به گزارش ۸دی نیوز ،دیدار دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی با مجمع جهانی اهل بیت و اتحادیه رادیو و تلوزیون های اسلامی و اظهارات ایشان بلافاصله در صدر اخبار رسانه های منطقه و بین المللی قرار گرفته است. جروزالم پست با تعیین تیتر یک خود به این اظهارات چنین نوشت که آیت الله خامنه ای گفته است که وضع توافق هسته ای به منزله ارتباط آینده میان تهران و واشنگتن در حوزه های مختلف نمی باشد و ممکن است انسداد حاکم بر این روابط تداوم یابد.

به گزارش فرهنگ نیوز، به نوشته این پایگاه صهیونیستی آیت الله خامنه ای اظهار داشته که این توافق مانع از نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا در جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

جروزالم پست در ادامه یادآوری نمود که رهبر عالی ایران حتی از قطعی بودن توافق هسته ای میان تهران و شش قدرت جهانی سخن نگفته و آن را منوط به تصویب از سوی دو طرف آمریکایی و ایرانی دانسته و تلویحا اظهار داشته که ممکن است حتی توافق تصویب نگردد.

ایشان در این دیدار فرمودند: «به خیال خودشان در این توافقی که البته تکلیف آن معلوم نیست (نه معلوم است اینجا تصویب بشود و نه معلوم است آنجا تصویب بشود) نیت آن ها این بود که از این توافق راهی پیدا کنند برای نفوذ در کشور، ما این راه را بستیم، ما این راه را به طور قاطع خواهیم بست. نه نفوذ اقتصادی آمریکا را در کشور اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی و نه نفوذ فرهنگی. با همه‌ی توان -که بحمدالله این توان، امروز زیاد هم هست- با این نفوذ مقابله خواهیم کرد‌.

رهبر معظم انقلاب فرموده اند که آمریکایی‌ها در منطقه می‌خواهند نفوذ کنند و اهداف خودشان را دنبال کنند اما ما نخواهیم گذاشت، آنها دنبال تجزیه‌ عراق و سوریه‌اند، به حول و قوه‌ الهی این اتفاق نخواهد افتاد‌.

ایشان با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: ما برای مردم مظلوم یمن غصه می‌خوریم و دعا می‌کنیم و هر کمکی بتوانیم به آن ها می‌کنیم. بنا بر اظهارات رهبر انقلاب یک کشور را دارند خراب می‌کنند، اهداف سیاسی را با حماقت دنبال می‌کنند.

 منبع :خیبرآنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه