جاده امین آباد به خشکبیجار؛ نیازمند گوشه چشمی از سوی مسئولین

وجود چندین معضل جدی جاده امین آباد به خشکبیجار را به یکی از خطرناک ترین مسیرهای شهرستان رشت تبدیل نموده که از جمله آن ها می توان به عرض پایین جاده در کل مسیر و وجود انواع چاله ها و دست اندازها اشاره کرد.

جاده امین آباد به خشکبیجار؛ نیازمند گوشه چشمی از سوی مسئولین

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خوبان خبر،جاده امین آباد خشکبیجار از جمله مسیرهای حساس و پر رفت و آمد منطقه محسوب می شود.

این جاده به طول ۸ کیلومتر شهر خشکبیجار را به روستای ساحلی امین آباد و دهستان زیباکنار متصل می کند.

به دلیل گردش پذیر بودن منطقه همه ساله خصوصا در ایام تعطیل و در فصل تابستان این جاده شاهد حضور خیل عظیم مسافران است که این موضوع به اهمیت آن افزوده است.

وجود چندین معضل جدی این مسیر را به یکی از خطرناک ترین مسیرهای شهرستان تبدیل نموده که از جمله آن ها می توان به عرض پایین جاده در کل مسیر و وجود انواع چاله ها و دست اندازها است که علاوه بر وارد آوردن خسارت به خوردوها، خطرات جانی نیز در پی دارد.

اما بزرگ ترین و در عین حال خطرناک ترین معضل این جاده، نبود نور کافی و روشنایی معابر در کل مسیر است.

با وجود درخواست های مکرر اهالی جاده خشکبیجار به امین آباد برای اصلاح این جاده و نصب چراغ معابر در آن پس از این مدت طولانی، هنوز اقدام خاصی از سوی مسئولین ذیربط صورت نگرفته و تنها چند صد متر از ابتدای این مسیر از سمت خشکبیجار تعریض شده است.

 

جاده خشکبیجار به امین آباد 9

 

به نظز می رسد با توجه به یک قاعده کلی، تا زمانی که حادثه ای برای بستگان مسئولین رخ نداده باشد اراده ای جهت تعریض و نصب چراغ معابر در آن وجود ندارد.

در ادامه تصاویری از وضعیت فعلی از این جاده را مشاهده می نمایید:

 

جاده خشکبیجار به امین آباد 2جاده خشکبیجار به امین آباد 3جاده خشکبیجار به امین آباد 4جاده خشکبیجار به امین آباد 5جاده خشکبیجار به امین آباد 6جاده خشکبیجار به امین آباد 7جاده خشکبیجار به امین آباد 8

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه