مسابقات جهانی اندونزی آزمونی بزرگ برای کاراته کاهای جوان ایران

مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان ایران، گفت: مسابقات جهانی اندونزی میدان محک و آزمونی مهم برای کاراته کاهای نوجوان و جوان کشورمان محسوب می شوند.

مسابقات جهانی اندونزی آزمونی بزرگ برای کاراته کاهای جوان ایران

به گزارش ۸دی نیوز، سعید حسنی پور در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در مورد وضعیت تیم ملی کاراته کشورمان، گفت: انتخابی تیم ملی در تهران با انتخابات نفرات برتر و دعوت آنها به اردوی تیم ملی آغاز شد.
وی افزود: اردوی تیم ملی کاراته به مدت ۱۰ روز در گیلان برگزار می شود و در این راستا مراحل آماده سازی نفرات تیم ملی به دو شاخه جسمانی و استقامت و تاکتیکی تقسیم می شود.
مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان ایران با تاکید بر اینکه مسابقات جهانی اندونزی مهم ترین آوردگاهی است که تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان ایران در عرصه حرفه ای ورزش پیش رو دارند، اضافه کرد: این رقابت ها با برچسب جهانی میدان محک و آزمون مهمی برای کاراته کاهای نوجوان و جوان کشورمان محسوب می شوند.
حسنی پور با اشاره به لزوم تقویت تیم های پایه در راستای استحکام بخشی به بدنه تیم ملی بزرگسالان، ابراز کرد: نوجوانان و جوانان کاراته ایران آینده این ورزش را در دست دارند و باید مورد حمایت های جدی قرار گرفته و جلوی هرز رفتن این سرمایه های غنی گرفته شود.
وی گیلان را وزنه ای مهم برای تقویت تیم ملی کاراته ایران معرفی کرد و افزود: نوابغ کاراته گیلان در مسیر استعدادیابی باید شناسایی شوند و اداره ورزش و جوانان این استان گام های خوبی در راستای شکوفایی استعداد های کاراته در استان برداشته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه