متاسفانه امروز برخی از افراد روزی خود را از کاخ سفید می طلبند

حجت الاسلام والمسلمین کیماسی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد در مراسم یادواره شهدای شهر کوچصفهان از مقام شامخ وبلند شهیدان سخن گفت واظهار کرد: در جه شهیدان خیلی بالا است که در قرآن به آن بارها اشاره شده است.

متاسفانه امروز برخی از افراد روزی خود را از کاخ سفید می طلبند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از سنگر ما، حجت الاسلام والمسلمین کیماسی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد در مراسم یادواره شهدای شهر کوچصفهان از مقام شامخ وبلند شهیدان سخن گفت واظهار کرد: در جه شهیدان خیلی بالا است که در قرآن به آن بارها اشاره شده است.
کیماسی به دلا وری ها واز خودگذشتگی شهیدان اشاره کرد وعنوان کرد: شهدا با اتکا به خدا توانستند حتی یک وجب خاک ویک قطره آب هم به دشمن ندهند.
وی یاد آور شد: مادر جنگ هزینه داده ایم ولی امروز آقای منطقه شده ایم آن هم به خاطرخون همین جوانان ما است که نثار انقلاب واسلام کرده اند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد خاطر نشان کرد: ما ۱۲ سال است که با ۵+۱ مذاکره می کنیم ،اگر حتی ۵+۵قاره هم باشد با قدرت ایستادگی خواهیم کرد.
سخنران این مراسم اذعان کرد: متاسفانه امروز برخی از افراد ومردم روزی خود را از کاخ سفید می طلبند وجستجو می کنند که این بر خلاف عقیده اسلام  وامام ورهبری می باشد.
وی افزود: ما اگر به خدا توکل کنیم واز رهبر فرزانه خود که نایب امام است تبعیت کنیم تمام مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.
کیماسی تاکید کرد:آقا دارد داد می زند که اقتصاد مقاومتی،نگاه به داخل کشور مورد توجه قرار گیرد،ما این همه نیروی جوان ،سرمایه عظیم ملی و…داریم که با شعار ما می توانیم ،کشور را بدون نگاه به خارج کشور اداره کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه