مسئول دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

فرایند ثبت‌نام در رویداد «بانوی دیار دیلم» تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد

مسئول دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اعلام آغاز فرایند ثبت‌نام رویداد «بانوی دیار دیلم» تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه، گفت: عموم بانوان نقش‌آفرین در عرصه‌های خانواده، جمعیت، کارآفرینی و اشتغال، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام نموده و یا بانوان اثرگذار موفقی که می‌شناسند را معرفی کنند.

فرایند ثبت‌نام در رویداد «بانوی دیار دیلم» تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌ مجتبی پوریوسفی در نشست رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان دومین دوره دومین دوره رویداد بانوانه «بانوی دیار دیلم» در منزل شهیده زهرا دقیقی، اولین شهیده شجره طیبه صالحین کشور در فومن ضمن تشریح اهداف برگزاری این رویداد، اظهار کرد: این رویداد با هدف شناسایی، تجلیل و روایت بانوان محجبه موفق گیلانی برگزار می‌شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به معرفی الگوی سوم زن به عنوان حرف نو انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در سایر الگوهای غربی، زن همواره در حاشیه بوده و هیچگاه الگویی برای تاریخ‌سازی نبوده است در صورتی که انقلاب اسلامی به دنبال معرفی الگویی از زن است که در قله‌های الگوسازی و تاریخ‌سازی قرار دارد.

فاطمه حاجی‌هادی، مسئول دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه پیشبرد اهداف رویداد «بانوی دیار دیلم» با مشارکت عموم بانوان موفق گیلانی محقق خواهد شد، گفت: شناسایی، ایجاد ارتباط و هم‌افزایی میان بانوان گیلانی پیشرو و اثرگذار انقلاب اسلامی قطعاً برکات فراوانی برای استان و کشور خواهد داشت.

وی با اعلام آغاز فرایند ثبت‌نام رویداد «بانوی دیار دیلم» از امروز لغایت ۲۰ اردیبهشت‌ماه، افزود: عموم بانوان نقش‌آفرین در عرصه‌های خانواده، جمعیت، کارآفرینی و اشتغال، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی B2n.ir/banoyedeylam در این رویداد بانوانه ثبت‌نام نموده و یا بانوان اثرگذار موفقی که می‌شناسند را معرفی کنند.

حاجی‌هادی با تأکید بر اینکه مسائل جمعیت، کارآفرینی و اشتغال و خانواده موضوعات ویژه دومین دوره رویداد بانوی دیار دیلم هستند، خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد در خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است مراسم رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان دومین دوره رویداد بانوانه «بانوی دیار دیلم» با حضور خانواده شهیده زهرا دقیقی در منزل این شهیده بزرگوار برگزار گردید.

طلبه شهیده زهرا دقیقی نخستین شهیده شجره طیبه صالحین کشور است که در سال ۱۳۹۰ و در حمله تروریستی در مسیر سامرا – بغداد به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه