رئیس‌جمهور:

فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند

رئیس‌جمهور گفت: ممکن است کسانی در بازارهای غیر رسمی و قاچاق، در کانال‌های مختلفی عددسازی کنند، این شرایط و وضعیت هیچگونه مسئله‌ای برای تولید ایجاد نخواهد کرد.

فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در دیدار مسئولان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیۀ امام خمینی (ره)، با تمجید از راهپیمایان روز قدس، «صیانت از پیروزی راهبردی مقاومت» و «وحدت اسلامی با محوریت غزه و قدس شریف» را از جمله دستاوردهای ماه رمضان امسال برشمرد.وی گفت: همچنانکه در سال گذشته ۶۹ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی و تأمین نیازهای بنگاه‌های تولیدی و خدماتی تخصیص یافت، در حال حاضر نیز مشکلی برای تأمین ارز مورد نیاز کشور وجود ندارد.

رئیس جمهور ادامه داد: ممکن است کسانی در بازارهای غیر رسمی و قاچاق، در کانال‌های مختلفی عددسازی کنند؛ و بازار و فعال اقتصادی و تولیدی ما را نگران کنند. رئیسی افزود: این شرایط و وضعیتی که امکان تامین برای ما وجود دارد، هیچگونه مسئله‌ای برای تولید و خدمات و تحقق این شعاری که نیاز کشور است، ایجاد نخواهد کرد و قطعاً بدانید که ان شاء الله با کمک همه شما، این شرایط بهتر و برتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: فکر نمی‌کردند که بعد از یک دهه رشد اقتصادی زیر یک درصد، در سال ۱۴۰۲ رشد اقتصادی ما ۶ درصد باشد. فکر نمی‌کردند که وضعیت تولید، پایه پولی، رشد نقدینگی و و بسیاری از شاخص‌ها که نشانه رشد در کشور است، بهبود پیدا کند.

رئیس جمهور افزود: بحمدالله با مدد الهی و با دست خدمتگزاران مخلص در کشور کار در حال دنبال شدن است.

رئیسی ادامه داد: امیدواریم به آینده‌ای درخشان‌تر، با اتحاد و انسجامی که شما امروز در نماز عید، همه ملت، جریان‌های سیاسی، گروه‌ها و گرایش‌ها، به ویژه مسئولین را به وحدت و انسجام و تلاش منسجم و مجاهدانه در جهت رفع مشکل مردم و گره‌گشایی در زندگی به آن تأکید فرمودید.

وی تأکید کرد: ان‌شاء الله امیدواریم وحدت و انسجام و همدلی و همگرایی همۀ مسئولان و مردم بسیار خوب و مخلصمان، در سال جاری موجب گشایش‌های بسیار بشود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه