نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

دولت مانع ایجاد تلاطم در بازار شود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه تثبیت قیمت اجناس از خواسته‌های جدی مردم است، گفت: دولت مانع ایجاد تلاطم در بازار شود.

دولت مانع ایجاد تلاطم در بازار شود

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در خطبه‌های عید سعید فطر به بیان آثار برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: حال پس از یک ماه روزه‌داری باید در حفظ این فضیلت تلاش کنیم.

 وی با اشاره به صفات متقیان از دیدگاه حضرت امیرالمؤمنین (ع)، گفت: متقیان همیشه موردتوجه خداوند متعال هستند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در ادامه به تلاش‌های دولت برای تثبیت قیمت‌ها اشاره کرد و افزود: مسئولان باید خود را وقف این مردم کنند و تثبیت قیمت اجناس از خواسته‌های جدی مردم است.

 آیت‌الله فلاحتی، تصریح کرد: دولت علاوه بر تلاش برای تحقق شعار سال در تثبیت قیمت‌ها نیز تلاش کند و مانع ایجاد تلاطم در بازار شود.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در ادامه با تقبیح کمک برخی کشورها به رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: هرچیزی که منجر به تقویت دشمنانِ اسلام شود جنایتی بزرگ است.

 وی با بیان اینکه برخی از کشورها مسابقه داشتند در حمایت از رژیم صهیونیستی، گفت: کشورهای ترکیه، امارات، عربستان، مصر، بحرین و… از جمله کشورهای اسلامی هستند که متأسفانه هنوز صادرات خود را به رژیم جنایت‌کار اسرائیل قطع نکرده‌اند؛ اما با فشاری که مردم ترکیه داشتند تازه سران این کشور دیروز اعلام کرده‌اند که ۴۰ قلم کالا را به این رژیم غاصب نمی‌فرستند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه