ضیافت افطاری ساده در آستانه اشرفیه + تصاویر

در صحن حرم حضرت سید جلال‌الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه در ایام پربرکت ماه مبارک رمضان سفره‌های ساده و بی‌آلایش افطاری گسترده شد و این مهم برای یازدهمین سال پیاپی به همت گروه جهادی سردار شهید «یعقوب پرناک» رقم خورد.

ضیافت افطاری ساده در آستانه اشرفیه + تصاویر

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سفره‌های ساده و بدون تشریفات افطاری همیشه حال و هوای خاصی را تداعی می‌کنند.

 مردم، پیر و جوان و کودک و نوجوان، زن و مرد گرداگرد همدیگر جمع می‌شوند و با تناول غذاهای ساده روزه خود را افطار می‌کنند و در این میان از گرمای وجود هم دلگرم می‌شوند.

 حال چه‌بهتر که این میهمانی و ضیافت ساده در زیر سایه فرزندی از فرزندان مادر بی‌نشان باشد.

 اینجا صحن حرم حضرت سید جلال‌الدین اشرف (ع) است که در ایام پربرکت ماه مبارک رمضان، سفره‌های ساده و بی‌آلایش در آن گسترده شده است و این مهم به همت گروه جهادی و جوانان این شهر رقم خورده است.

 این یازدهمین سال است که گروه جهادی سردار شهید «یعقوب پرناک» ضیافت ساده افطاری در ایام این ماه مبارک می‌گستراند و از مردم میزبانی می‌کند.

 این گروه جهادی از شب دوم ماه مبارک رمضان این سفره‌های آسمانی را گسترانده‌اند و تقریباً در هر شب از حدود ۳۰۰ نفر پذیرایی کردند این در حالی است که در شب‌های پربرکت قدر و ایام شهادت حضرت سید جلال‌الدین اشرف این میزان به ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر نیز رسیده است.

 در ادامه تصاویر «میلاد آدر» را از ضیافت افطاری ساده توسط گروه جهادی سردار شهید «یعقوب پرناک» در آستانه‌اشرفیه را مشاهده می‌کنید.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه