ملوان بندر انزلی ۱ - خاتون بم ۲

شکست دور از انتظاران دختران انزلیچی در خانه

تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور و در دیداری حساس مغلوب خاتون بم شد.

شکست دور از انتظاران دختران انزلیچی در خانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»  تیم‌های فوتبال بانوان ملوان و خاتون بم دوشنبه‌شب در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور در ورزشگاه زنده‌یاد سیروس قایقران بندر انزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم خاتون بم با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

 در نیمه نخست این دیدار، ابتدا تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی در دقیقه دهم توسط شبنم بهشتی به گل دست‌یافت تا این نیمه با برتری ملوانان خاتمه یابد.

 اما در نیمه دوم تیم فوتبال خاتون بم بر بازی تسلط یافت و در دقیقه ۵۱ توسط مونا حمودی و در دقیقه ۷۲ نیز توسط زهرا قنبری موفق شد ۲ گل به ثمر برساند تا در نهایت پیروز این دیدار حساس شود.

 قضاوت این دیدار را مهناز ذکایی با کمک‌های آتنا لشنی و حدیثه مهدوی برعهده داشتند که درنا قهرمانی به‌عنوان داور چهارم و رقیه پرتوی نیز به‌عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه ایفای نقش کردند.

 پیش‌ازاین بازی هر ۲ تیم فوتبال بانوان خاتون بم و ملوان بندر انزلی با کسب ۳۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم قرار داشتند که باتوجه‌به پیروزی خاتون بم در این دیدار، این تیم شانس نخست قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه