بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با «هشت‌دی»:

هزینه‌های اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه رشت شفاف‌سازی شود

بازیگر تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه شنیده‌ام در آیین اختتامیه جشنواره ملی فیلم رشت مبلغ هنگفتی هزینه شده است، گفت: به‌عنوان عضوی از جامعه هنری استان گیلان خواستار شفاف‌سازی پیرامون این موضوع هستم.

هزینه‌های اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه رشت شفاف‌سازی شود

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، مهرداد آبسالان بازیگر و هنرمند گیلانی در استوری اینستاگرامی نسبت به میزان مبلغ هزینه شده در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت واکنش نشان داد و خواستار شفاف‌سازی پیرامون این موضوع شد.

 مهرداد آبسالان این بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به توضیحاتی پیرامون این موضوع پرداخت و اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های فیلم معمولاً با ساخت فیلم‌هایی که حرفی برای گفتن دارند و با حضور فیلمسازان مطرح شهر همراه بوده است که عملاً چنین اتفاقی در جشنواره مذکور رخ نداد.

 وی افزود: بنده در این رابطه شنیده‌ام که در آیین اختتامیه این جشنواره مبلغ هنگفتی هزینه شده است و به‌عنوان عضوی از جامعه هنری استان خواستار شفاف‌سازی پیرامون این موضوع هستم.

اتهامی به کسی وارد نمی‌کنم

 این بازیگر تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه من اتهامی به کسی وارد نمی‌کنم و از رسانه‌ها می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنند، گفت: بچه‌های تئاتر برای ۵ میلیون، ۱۰ میلیون تومان گرفتارند چه لزومی دارد چنین مبالغی برای اختتامیه یک جشنواره هزینه شود.

یک مسئول فرهنگی هنری آمار درست را بگوید

 آبسالان ادامه داد: به من می‌گویند آمارت اشتباه است؛ خب یک مسئول فرهنگی هنری آمار درست را بگوید، این مبالغ از کجا می‌آید؟ چرا برای تئاتر چنین مبالغی وجود ندارد؟

 وی در پایان با بیان اینکه بودجه‌های سازمان‌های فرهنگی هنری چرا در عرصه تئاتر هزینه نمی‌شود؟ تصریح کرد: ما خواستار شفاف‌سازی پیرامون هزینه‌های اختتامیه جشنواره فیلم رشت هستیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه