رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان خبر داد:

اعلام اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف در گیلان

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان از ثبت‌نام ۲۰۰ نامزد در سامانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: فهرست نامزدهای ما در از ۱۱ حوزه انتخابیه در ۱۰ حوزه مشخص شد.

اعلام اسامی نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف در گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» رمضانعلی طالبی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت اظهار کرد: در گیلان میان شورای ائتلاف، شورای وحدت و گام دوم انقلاب کاندیداهای مشترکی داریم.

وی به کاندیداهای ثبت‌نام‌کننده در این ائتلاف اشاره کرد و گفت: تاکنون از میان نامزدهای ثبت نامی با تعدادی مصاحبه شد و بخشی از آنان وارد مجمع شورای ائتلاف شدند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با بیان اینکه فهرست نامزدهای ما در از ۱۱ حوزه انتخابیه در ۱۰ حوزه مشخص شده که اعلام می‌شود، تصریح کرد: در یک حوزه هم در جریان تصمیم‌گیری و اقدام هستیم.

طالبی ادامه داد: در این دوره از انتخابات طبق آمارها، هفت هزار نفر در سطح کشور و در گیلان نیز ۲۰۰ نامزد در سامانه شورای ائتلاف ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه رشت و خمام با ۵۵ کاندیدا مصاحبه شد افزود: از این تعداد ۱۵ نفر وارد مجمع شورای ائتلاف استان شدند.

به گفته طالبی بعد از بررسی‌های صورت‌گرفته در نهایت مهدی فلاح، سید علی آقازاده و جبار کوچکی نژاد در فهرست ائتلاف در حوزه انتخابیه رشت قرار گرفتند.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان را در حوزه انتخابیه رودسر و املش شامل نظر علی علیزاده و در حوزه لاهیجان و سیاهکل رسول فرخی میکال، حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه شامل ابراهیم نجفی دانست و افزود: در حوزه بندر انزلی محمدعلی علیزاده، در حوزه انتخابیه رودبار صمد مرعشی، در حوزه فومن و شفت خلیل بهروزی فر، در حوزه انتخابیه صومعه‌سرا سعید رحمت‌زاده و در حوزه آستارا غلامرضا مرحبا در لیست حمایتی ائتلاف قرار گرفتند.

طالبی به حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال اشاره کرد و گفت: به جهت حفظ رقابت و با مشورت تهران و تصمیم استان، محمد شیخان و حسن محمدیاری در لیست قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در لنگرود هم تا به این لحظه برای حمایت از یک کاندیدا با تهران به جمع‌بندی نرسیده‌ایم ادامه داد: در این شهرستان هم تا چند روز آینده کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف در این شهرستان نیز معرفی خواهد شد.

طالبی در ادامه به عملکرد کاندیداهای مورد حمایت این ائتلاف اشاره و خاطرنشان کرد: گرچه نقدهایی هم بر عملکرد برخی از کاندیداها وارد است؛ اما ما تلاش کردیم که کاندیداهایی را معرفی کنیم که مورد وثوق نسبی جریان انقلاب و مردم باشند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با بیان اینکه سیاست این دوره شورای ائتلاف انقلاب اسلامی حمایت مؤثر بوده و نظرسنجی‌های دیگر هم برای ما حجت نیست ادامه داد: در دوره جدید این شورا به حمایت مؤثر روی آورده است.

طالبی با بیان اینکه از همه اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند کاهش یابد؛ اما بی شک مردم با حضور خود نمی‌گذارند استکبار به هدف خود برسد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه