فرماندار رشت:

مشارکت حداکثری دافع تهدیدهای دشمنان است

فرماندار شهرستان رشت با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات دافع تهدیدهای دشمنان است، گفت: انتخابات آگاهانه و مشارکت پرشور در انتخابات، عاملی برای شکست توطئه‌های دشمنان است.

مشارکت حداکثری دافع تهدیدهای دشمنان است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» کیا عاشوری عصر امروز در نشست با جمعی از پاسداران بازنشسته و یادگاران ایثار و شهادت در رشت با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات دافع تهدیدهای دشمنان است، اظهار کرد: انتخابات آگاهانه و مشارکت پرشور در انتخابات، عاملی برای شکست توطئه‌های دشمنان است و همچنین موجب نظم جدید جهانی و گامی در راه توسعه می‌شود که در این راستا تبلیغات رسانه دشمن برای کم‌رنگ جلوه‌دادن انتخابات پیش‌رو، با حماسه حضور مردم قطعاً با شکست مواجه می‌گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقش بی‌بدیل پاسداران در جریان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دوران کنونی بر کسی پوشیده نیست، افزود: در این برهه از زمان و با در پیش بودن انتخابات نقش پاسداران در افزایش مشارکت مردم بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: عزت و سربلندی ایران، مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان معزز و آزادگان گران‌قدر است و در این راستا جامعه ایثارگری نمونه بزرگ افتخار، شجاعت، فداکاری و یادگارهای دوران حماسه هستند که در سایه بصیرت و درایت موج بیداری در کشورهای اسلامی را گسترده‌تر می‌کنند.

انتهای خبر/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه