رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال مطرح کرد:

امدادرسانی به ۸۰ خودروی گرفتار در برف خلخال – اسالم+ تصاویر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال گفت: امدادرسانی به ۸۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف در محور خلخال به اسالم توسط عوامل راهداری و هلال‌احمر انجام شد.

امدادرسانی به ۸۰ خودروی گرفتار در برف خلخال – اسالم+ تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» عباس حقی اظهار امروز در حاشیه بازدید از محور برفی خلخال – اسالم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از روز گذشته تاکنون ۸۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف در محور خلخال به اسالم توسط عوامل راهداری و هلال‌احمر امدادرسانی شدند، اظهار کرد: تداوم بارش برف در این محور مشکلاتی را برای رانندگان خودروها به علت نبستن زنجیرچرخ ایجاد کرده بود که با حضور به‌موقع امدادگران کمک‌رسانی انجام شد.

وی در ادامه از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری هلال‌احمر خبر داد و افزود: نیروهای راهداری نمک‌پاشی در گردنه الماس را انجام دادند؛ اما همچنان نیروهای امدادی و هلال‌احمر به همراه ماشین‌آلات موردنیاز به‌صورت شبانه‌روزی در محور خلخال به اسالم مستقر هستند و در صورت بروز مشکل به رفع آن می‌پردازند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خلخال تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند بایستی علاوه بر تجهیز به وسایل ایمنی، زنجیرچرخ نیز به همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه