کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد:

بارش شدید باران در راه گیلان

کارشناس سازمان هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه ظهر روز شنبه سامانه جدید بارشی وارد این استان خواهد شد، گفت: روز یکشنبه تا روز دوشنبه بارش‌ها شدید تا خیلی شدید خواهد بود.

بارش شدید باران در راه گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» علی محجوب امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه شرایط بارندگی که روز گذشته در گیلان حاکم بود امروز هم حاکم است، اظهار کرد: هم کنون این سامانه با شدت و ضعف در استان گیلان فعال است.

 وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که امروز هم در ارتفاعات گیلان برف داشته باشد، افزود: تقریباً این سامانه صبح فردا تضعیف می‌شود و به طور موقت دمای هوای گیلان افزایش پیدا می‌کند.

 کارشناس هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه ظهر روز شنبه سامانه جدید بارشی وارد این استان خواهد شد، تصریح کرد: با ورود این سامانه بارش باران و کاهش دما را در گیلان شاهد خواهیم بود.

 محجوب با بیان اینکه از روز یکشنبه تا روز دوشنبه این بارندگی شدید تا خیلی شدید خواهد بود، ادامه داد: در همین ایام علاوه بر بارش برف در ارتفاعات برف دامنه بارش برف به دامنه هم کشیده خواهد شد.

 وی با بیان اینکه دریا الان به سمت کاهش ارتفاع موج پیش می‌رود، گفت: کم‌کم تا ظهر امروز برای فعالیت‌های مرتبط مناسب خواهد بود.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه