وزیر کشور:

برخی عوامل حادثه تروریستی کرمان دستگیر شدند

وزیر کشور گفت: سیستم‌های اطلاعاتی کشورمان با توانمندی لازم، سرنخ‌های بسیار خوبی در خصوص افراد دخیل در انفجارهای تروریستی کرمان پیدا کردند و بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شدند.

برخی عوامل حادثه تروریستی کرمان دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» احمد وحیدی امروز  در گفتگوی تلویزیونی از محل گلزار شهدای کرمان افزود: اطلاعات کامل این موضوع توسط دستگاه اطلاعاتی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه افزود: امروز کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است و با قدرت و سرعت عمل به‌موقع، جریانات تروریستی که مورد حمایت رژیم‌های تروریست پرور هستند در چنگ قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی قرار دارند و با سرعت با آنها برخورد می‌شود.

وزیر کشور همچنین درباره وضعیت خاک‌سپاری شهدا تصریح کرد: بیش از ۵۰ شهید در گلزار شهدای کرمان خاکسپاری می‌شوند و پیکر شهیدان سایر شهرهای استان کرمان نیز در زادگاهشان دفن خواهد شد.

گفتنی است؛ بر اساس گزارش‌ها در این حادثه ۸۹ نفر شهید و ۲۸۴ نفر زخمی شدند که اینک ۱۳۷ مجروح در بیمارستان‌ها تحت درمان هستند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احمد
مهم ترین چیز کشور امنیته مسئولش هم شخص وزیر کشوره و مشخصه برای این مسئولیت خیلی ضعیفه این چندمین باره وسط مملکت اسلحه و بمب میارن اگه مجلس قوی بود این شخص باید استیضاح میشد این بار اگه مردم به افراد قوی رای بدن همچین آدمهای به وزرات نمیرسن
در حاشیه