رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

دانشگاهیان ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی را تحلیل و بررسی کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با تأکید بر توجه به اثرگذاری فرهنگی، امنیتی و بین‌المللی شخصیت سردار سلیمانی، گفت: دانشگاهیان باید ابعاد شخصیتی چندبعدی سردار سلیمانی را با بهره‌گیری از مدل‌های علمی تحلیل و بررسی کنند.

دانشگاهیان ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی را تحلیل و بررسی کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» محمد دوستار پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم بصیرت فاطمی و مهدوی در مکتب سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه زن خانواده عنصر مهمی است که در خوشبختی انسان مؤثر بوده و یا می‌تواند در نابودی تمدن‌ها اثرگذار باشد اظهار کرد: هیچ مکتبی مانند اسلام نتوانسته به مقام و شخصیت زن اهمیت دهد.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌هایی که اسلام برای پرورش انسان دارد از طریق زن نمود پیدا می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تصریح کرد: سردار سلیمانی شخصیتی است که بین دشمنان نیز محبوب و محترم است و همه شخصیت او را می‌ستایند و این ویژگی ایشان از طریق خانواده در وی پرورش‌یافته است.

دوستار با تأکید بر توجه به اثرگذاری فرهنگی، امنیتی و بین‌المللی شخصیت سردار سلیمانی بیان کرد: وی شخصیتی است که می‌تواند در عصر حاضر در همه عرصه‌ها الگو باشد.

وی افزود: کسی که در میدان جنگ با نوع استراتژی خود دشمن را تارومار می‌کند؛ اما در مقابل فرزندان شهدا و خانواده‌هایشان و یا مردم نیازمند مهربان و فروتن است و این ویژگی در کمتر شخصی پیدا می‌شود؛ لذا دانشگاهیان باید ابعاد شخصیتی چندبعدی سردار سلیمانی را با بهره‌گیری از مدل‌های علمی تحلیل و بررسی کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه