رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان:

تفکر بسیجی مدیریت انقلابی را رقم می‌زند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان با تبریک هفته بسیج، گفت: بی‌تردید تفکر بسیجی، می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم‌زده و موجبات رشد و شکوفایی روزافزون ایران‌زمین را فراهم کند.

تفکر بسیجی مدیریت انقلابی را رقم می‌زند

به گزارش هشت‌دی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان به‌مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی در پیامی با تبریک آغاز هفته بسیج، بسیج را نماد پایداری، عزت، شرف و تجلی صلابت و شهادت و بزرگ‌ترین ضرورت برای استمرار امنیت کشور دانست.

در بخشی دیگر از پیام رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان آمده است: بی‌تردید همین تفکر بسیجی، می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم‌زده و در هر زمینه‌ای که ضرورت داشته باشد، تکلیف خود را به‌خوبی به سرمنزل مقصود رسانده و موجبات رشد و شکوفایی روزافزون ایران‌زمین را فراهم کند.

امروز نیز تفکر بسیجی سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمن به شمار می‌آید چرا که بسیجی در همه عرصه‌های زندگی، بر اساس اعتقاد، احساس مسئولیت و عمل به وظیفه الهی کار می‌کند و آنچه دشمنان را به‌زانو در می‌آورد، اخلاص، ایثار و مجاهدت بسیج برای‌خداست.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت و هفته بسیج را به حضور بسیجیان دریادل و تمامی کارکنان انتظامی استان و مردم خونگرم استان گیلان تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند قادر متعال و عزت و سر افزاری همه بسیجیان عزیز و مخلص را مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه