رئیس دانشگاه گیلان:

اساتید در صف اول جبهه علمی و فرهنگی قرار دارند

رئیس دانشگاه گیلان، گفت: اساتید در صف اول جبهه علمی و فرهنگی می‌توانند نقش مهمی را در حل معضلات استان ایفا کنند و با تبیین درست در این مسیر مؤثر واقع شوند.

اساتید در صف اول جبهه علمی و فرهنگی قرار دارند

به گزارش هشت‌دی فرید نجفی پیش از ظهر امروز در نشست سالیانه جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید استان گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: امروزه شاهد یک جنگ کثیفی هستیم که توسط اشغالگران کودک‌کش در منطقه کوچک غزه به راه افتاده و این رژیم غاصب مردم مظلوم فلسطین را مورد حملات همه‌جانبه خویش قرار داده‌اند که امیدواریم هرچه زودتر با پیروزی جبهه حق خاتمه یابد.

 وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج اقشار مختلفی دارد که اساتید و هیئت‌علمی یکی از اعضای این مجموعه محسوب می‌شود که با توجه به شرایط کشور وظایف خطیری را عهده‌دار است.

 رئیس دانشگاه گیلان تصریح کرد: جنگی که در سال ۱۳۵۹ بر کشورمان تحمیل شد در سال ۱۳۶۷ به‌صورت ظاهری پایان یافت؛ اما دشمن این جنگ را با تاکتیک‌های مختلف از جمله جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… ادامه داده است تا امروز که در یک جنگ ترکیبی قرار داریم که تمامی ابعاد را در برمی‌گیرد؛ لذا این مسئله، وظیفه بسیجیان را سنگین‌تر می‌کند.

 نجفی در پایان خاطرنشان کرد: اساتید در صف اول جبهه علمی و فرهنگی می‌توانند نقش مهمی را در تمامی حوزه‌ها از جمله معضلات استان، پسماند، آلودگی، کشاورزی، صنعت و… ایفا کنند و با تبیین درست می‌توانند در این مسیر مؤثر واقع شوند و هرگونه قصوری در این رابطه هیچ‌گاه قابل بخشش نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه