رئیس‌کل دادگستری گیلان خبر داد:

اشتغال به کار ۴۰۰ متخصص در شرکت پلاسمای خون شفت

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه در صورت راه‌اندازی شرکت پلاسمای خون شفت بیش از ۴۰۰ نفر متخصص با تحصیلات بالا و یک هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد، گفت: تمام مسئولان استانی موظف‌اند از این صنعت حمایت کنند.

اشتغال به کار ۴۰۰ متخصص در شرکت پلاسمای خون شفت

به گزارش هشت‌دی به نقل از روابط‌عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در سفر به شهرستان شفت در بازدید از شرکت در دست احداث پلاسمای خون این شهرستان، اظهار کرد: ۱۵% از داروهای تولید شده در کشور وابسته به پلاسمای خون هستند.

 وی افزود: ارز زیادی جهت واردکردن پلاسما از خارج از کشور می‌شود که موجب بالارفتن قیمت تمام شده دارو خواهد شد.

 رئیس‌کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه در صورت راه‌اندازی این واحد تولیدی بیش از ۴۰۰ نفر متخصص با تحصیلات بالا و یک هزار نفر به‌صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد، اظهار کرد: تمام مسئولان استانی موظف‌اند از این صنعت حمایت کنند تا با راه‌اندازی این واحد تولیدی علاوه بر رفع نیاز کشور به پلاسمای خون شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان باشیم.

صادقی نیارکی در ادامه افزود: موانع و مشکلات این شرکت در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گیلان با جدیت و فوریت و دقت بررسی شده و اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه یکی از معضلات این واحد تولیدی تأمین برق موردنیاز آن می‌باشد گفت: مسئولان اجرایی خصوصاً مدیران شرکت برق منطقه‌ای باید نسبت به رفع احتیاجات و نیازمندی‌های این کارخانه اقدام کنند.

 انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه