شیخ نعیم قاسم:

غزه گورستان صهیونیست‌ها خواهد شد

معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه همه گروه‌های مقاومت برای مقابله با اشغالگران در همه میادین آماده و حاضرند تأکید کرد در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، این منطقه تبدیل به گورستان اسرائیلی‌ها خواهد شد.

غزه گورستان صهیونیست‌ها خواهد شد

به گزارش هشت‌دی شیخ «نعیم قاسم» طی سخنانی درباره تحولات فلسطین و جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه اعلام کرد، اگر شرایط ایجاب کند و لازم باشد ما بیشتر از این وارد عمل شویم، به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از پروژه مبارزه تا شکست رژیم صهیونیستی، همراه با دیگر گروه‌های مقاومت در میدان حضور خواهیم داشت. بگذارید همه چیز روشن شود و اگر اتفاقی افتاد که نیاز به اقدام بیشتر ما باشد، در آن زمان این کار را خواهیم کرد.

 برای اشغالگران بهتر است به شکست در عملیات طوفان الاقصی اکتفا کنند

 شیخ نعیم قاسم افزود، ما امروز در قلب نبرد هستیم و دستاوردهایی محقق کرده‌ایم. دشمن باید بداند که ما آماده و حاضریم. من به صهیونیست‌ها نصیحتی می‌کنم و می‌گویم به شکستی که در عملیات طوفان الاقصی خوردید اکتفا کنید وگرنه شکست دیگری در انتظارتان است. ما به کسانی که با ما تماس می‌گیرند می‌گوییم ابتدا باید تجاوزات دشمن صهیونیستی متوقف گردد تا درگیری‌ها گسترش نیابد. اگر تجاوزات رژیم اشغالگر ادامه پیدا کند هیچ‌کس نمی‌تواند چیزی را تضمین کند و ما موظف نیستیم طرح و نقشه‌های خودمان را توضیح دهیم.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد، آیا متوجه هستید که ۳ لشکر در جنوب لبنان در مقابل حزب‌الله و ۵ لشکر در مقابل غزه وجود دارد و اگر حزب‌الله در این تقابل حضور نداشت همه این لشکرهای دشمن در غزه صف‌آرایی می‌کردند؟ ما در حزب‌الله در چهارچوب چشم‌انداز خود برای پیروزی مقاومت و آینده امت اسلامی و آزادسازی فلسطین و کل اراضی اشغالی در منطقه تلاش می‌کنیم. بدانید که مقاومت یک حزب یا گروه نیست، مقاومت شامل همه ملت‌ها در منطقه ماست.

 غرب و آمریکا شریک و مسئول همه جنایات صهیونیست‌ها هستند

 این مقام حزب‌الله تأکید کرد، ادعاهای غرب درباره راهکار «دو دولتی» برای حل مسئله فلسطین صرفاً برای گمراه‌کردن افکار عمومی است. آمریکا و غرب از رژیم جنایتکار صهیونیستی در همه جنایاتی که مرتکب می‌شود حمایت می‌کنند و بنابراین آنها در ویرانی هریک از ساختمان‌های غزه و شهادت هر فلسطینی مسئول هستند. رژیم اشغالگر صهیونیستی جنگ برای کشتارجمعی و نسل‌کشی فلسطینی‌ها را به راه انداخته و این وضعیت ایجاب می‌کند با همه قدرت خود در برابر این جنایات بایستیم.

 غزه تبدیل به گورستان صهیونیست‌ها می‌شود

 معاون دبیرکل حزب‌الله در ادامه گفت، مقاومت باید در میدان حاضر باشد و مبارزه برای آزادی حق مقاومت است و بدون مقاومت امکان بازپس‌گیری زمین‌ها از شر اشغالگران و آزادسازی قدس و کل فلسطین وجود ندارد. عملیات طوفان الاقصی یک اقدام قهرمانانه است و دستاوردهای زیادی تاکنون محقق کرده است.

 وی در پایان تأکید کرد، به لطف مقاومت ما پیروزی‌های مستمری را رقم خواهیم زد. صهیونیست‌هایی که ما با آنها می‌جنگیم بسیار ترسو هستند و از توانایی مقاومت وحشت دارند و مسیر آنها به سمت زیان و نابودی است. غافلگیری‌هایی در غزه برای دشمن وجود دارد و حمله زمینی صهیونیست‌ها به غزه، این منطقه را تبدیل به گورستان آنها می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه