شهردار رشت در گفتگو با هشت‌دی مطرح کرد:

تکذیب دیوارکشی در پارک مفاخر رشت

شهردار رشت با تکذیب دیوارکشی و تفکیک جنسیتی در پارک مفاخر شهر رشت، گفت: چنین چیزی در این پارک و هیچ نقطه دیگری از شهر رشت موضوعیت ندارد.

تکذیب دیوارکشی در پارک مفاخر رشت

رحیم شوقی امروز در گفتگو با هشت‌دی ضمن تکذیب شایعه دیوارکشی بین خانم‌ها و آقایان در پارک مفاخر شهر رشت، اظهار کرد: چنین چیزی در این پارک و هیچ نقطه دیگری از شهر رشت موضوعیت ندارد.

وی با بیان اینکه بنا به درخواست و مطالبه بانوانی که در این پارک ورزش می‌کردند و پیگیری تعدادی از اعضای شورا شهر مقرر شد بخش کوچکی از پارک مفاخر به ورزش بانوان به همراه استقرار وسایل ورزشی اختصاص یابد، افزود: در سایر بخش‌های همین پارک نیز همچون گذشته هم‌زمان شهروندان زن و مرد و خانواده‌ها می‌توانند حضور یابند.

شهردار رشت با تأکید بر اینکه به‌هیچ‌وجه بحث جداسازی خانم‌ها و آقایان مطرح نیست، تصریح کرد: شهر رشت از لحاظ سرانه ورزش بانوان و همچنین پارک بانوان وضعیت مناسبی ندارد و اختصاص حدود هشت هزار مترمربع از پارک هفت هکتاری مفاخر برای ورزش اختصاصی بانوان در همین راستا است.

شوقی با یادآوری اینکه در بسیاری از کشورها و حتی کشورهای غربی اماکن اختصاصی ورزشی و تفریحی و آموزشی برای بانوان وجود دارد، خاطرنشان کرد: ما نیز بر اساس مطالبه به حق بانوان پروژه‌ای را برای بخش کوچکی از پارک مفاخر تعریف کرده‌ایم و به‌هیچ‌وجه بحث دیوارکشی در این پارک موضوعیت ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه