سرپرست فرمانداری رشت:

امنیت و عزت ملی را مدیون شهدا هستیم

سرپرست فرمانداری رشت از برگزاری نخستین سالگرد شهادت «حمزه علی‌نژاد» اولین شهید مدافع امنیت شهرستان رشت در روستای حاجی‌‌بکنده بخش خشکبیجار خبر داد و گفت: آرامش، امنیت و عزت ملی امروزمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم.

امنیت و عزت ملی را مدیون شهدا هستیم

به گزارش هشت‌دی کیا عاشوری امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین سالگرد شهادت «حمزه علی‌نژاد» اولین شهید مدافع امنیت شهرستان رشت، اظهار کرد: برگزاری یادواره و آشناسازی نسل جوان با فضای معنوی دوران دفاع مقدس و روحیه ولایت‌مداری و ظلم‌ستیز شهدا، کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

نخستین سالگرد اولین شهید مدافع امنیت شهرستان رشت

وی در ادامه بر هم‌افزایی تلاش‌ها جهت هرچه بهتر برگزارشدن این مراسم و ضرورت اطلاع‌رسانی مناسب تأکید کرد و افزود: نخستین سالگرد شهادت «حمزه علی‌نژاد» اولین شهید مدافع امنیت شهرستان رشت پنجم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در روستای حاجی بکنده بخش خشکبیجار برگزار می‌‌شود.

امنیت و عزت ملی را مدیون شهدا هستیم

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در راستای معرفی راه‌ورسم شهدا و ترویج گفتمان و فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم تا بتوانیم بخش کوچکی از دنیای ایثارگری شهدا را به نسل‌های مختلف بشناسانیم، تصریح کرد: آرامش، امنیت و عزت ملی امروزمان را مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان هستیم و نتایج درخشان امروز نظام در عرصه‌های گوناگون، نتیجه رشادت‌ها و خون‌هایی است که تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

عاشوری در پایان خاطرنشان کرد: با شجاعت و میدان‌داری شهیدانی چون حمزه علی‌نژاد در دفاع از امنیت کشور عزیزمان، دست‌های پلید بدخواهان بسته شد و امروز مردم به وجود آنها بر خود می‌بالند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه