امام‌جمعه آستارا:

رجزخوانان تغییر مرزها منتظر سیلی ایران باشند

امام‌جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال منطقه قفقاز جنوبی همان مواضع صریح و روشن رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر است و هرگونه تلاش برای تغییر مسیرهای بین‌المللی با سیلی محکم جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

رجزخوانان تغییر مرزها منتظر سیلی ایران باشند

به گزارش هشت‌دی حجت‌الاسلام‌ محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت به آیه ۱۰۳ سوره مبارکه آل‌عمران و آثار مثبت وحدت و همدلی و نتیجه سوء اختلاف و تفرقه اشاره و اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) الگو و اسوه اخلاق و مهرورزی برای همه دوران بشریت است. وحدت تنها به وحدت مذهبی بین شیعه و سنی اختصاص ندارد و باید در همه عرصه‌های مختلف؛ مذهبی، قومیتی، سیاسی و اجتماعی وحدت و اتحاد داشت و نگذاشت اختلاف‌نظرهای جزئی باعث ایجاد تفرقه و اختلاف و نزاع گردد.

فرماندهان جوان دفاع مقدس عملیات‌های بزرگی رقم زدند

وی در ادامه افزود: یاد فرماندهان دفاع مقدس شهیدان؛ فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا که پس از عملیات ثامن‌الائمه و شکستن حصر آبادان جهت ارائه گزارش به خدمت امام خمینی (ره) می‌آمدند و در اثر سانحه هوایی به مقام رفیع شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم، همین فرماندهان جوان بودند که با اخلاص و رشادت خود عملیات‌های بزرگ را رقم زدند.

لزوم تکمیل زیرساخت جذب گردشگر در آستارا 

امام‌جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا تصریح کرد: صنعت گردشگری یکی از عوامل مهم در چرخه اقتصاد دنیا است. آستارا از لحاظ مواهب طبیعی و جاذبه‌های خدادادی گردشگری شهرستانی برخوردار است؛ اما متأسفانه از نظر زیرساخت و امکانات رفاهی جهت جذب گردشگر بسیار کم‌برخوردار است و لازم است که مسئولین شهرستان طرح جامعی برای آینده گردشگری شهرستان داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌ باقری ارومی روز هفتم مهر، روز آتش‌نشانی و ایمنی را نیز به آتش‌نشانان و زحمت‌کشان این عرصه تبریک گفت و ضمن تقدیر از زحمات آنان بیان کرد: این عزیزان همیشه جان خود را در کف دست گرفته و برای حفظ آرامش و ایمنی مردم تلاش می‌کنند.

حراست وزارت اطلاعات از امنیت و آرامش ایران 

این خطیب گیلانی در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: تحرکات دشمنان و عوامل داخلی آنان برای ایجاد اغتشاش و آشوب در روزهای اخیر و تلاش‌های آنان در این راستا بی‌نتیجه ماند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی جامعه مرهون زحمات سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان‌های اطلاعاتی است که اجازه ندادند احدی از دشمنان و عوامل آنان بتوانند امنیت پایدار ما را خدشه‌دار کنند و مردم خوب ما همیشه قدردان این عزیزان هستند.

 رجزخوانان تغییر مرزها منتظر سیلی محکم جمهوری اسلامی باشند

حجت‌الاسلام‌ باقری ارومی گفت: جمهوری آذربایجان چندین سال است که با رجزخوانی به تغییر مرزهای منطقه تهدید می‌کند؛ اما خودش هم می‌داند که جرئت چنین کاری را ندارد.

امام‌جمعه آستارا اضافه کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال منطقه قفقاز جنوبی همان مواضع صریح و روشن رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر است و هرگونه تلاش برای تغییر مسیرهای بین‌المللی با سیلی محکم جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

شکست استکبار جهانی تمامی ندارد

وی سفر بشار اسد به چین و دیدار با رئیس‌جمهور این کشور و سفر هیئت انصارالله یمن به ریاض را دارای پیام مهم برای دنیا خواند.

خطیب جمعه آستارا در پایان خاطرنشان کرد: چندین سال استکبار جهانی و صهیونیسم تلاش کردند که اسد برود و عربستان سعودی را علیه یمن وارد جنگ کردند؛ اما امروز اسد مانده و انصارالله با مقامات سعودی دیدار می‌کند. این یعنی پیروزی جبهه مقاومت و شکست استکبار جهانی.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه