تساوی در باران شدید آستارا

تیم شهرداری آستارا در ورزشگاه خانگی خود برابر نفت مسجدسلیمان زیر بارش شدید باران به تساوی بدون گل رضایت داد.

تساوی در باران شدید آستارا

به گزارش هشت‌دی شهرداری آستارا پس از شکست خارج از خانه مقابل چادرملو یزد از ساعت ۱۸ و در ورزشگاه خانگی خود میزبان نفت مسجدسلیمان بود که در این دیدار تلاش شاگردان بیاتلو و اشکش بدون عبور توپ از خط دروازه‌ها به پایان رسید.

ترکیب وحید بیات‌لو برابر نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، علی مغنمیان، امیررضا افسرده، شاهین ملکی، حمید طاهری‌فرد، وحید امانی، محمد محمدزاده، امیرسام نصیری، عرفان بادی، امین حقده و پیمان پورصادقی.

ترکیب ابراهیم اشکش برابر شهرداری آستارا: امیر مقداد مالکی، رضا احمدیان‌زاده، محمدرضا خدری، امین هاشمی‌فرد، امین کعبی، حسین بهرامی، رضا رضایی، علی کیانی‌فر، علی گودرزی، سجاد تمیمی و علی جراح.

نیمه نخست این جدال کم برخورد با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم این شهرداری آستارا بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و قصد داشت تا با بازی‌سازی از عقب توپ را به دروازه مالکی نزدیک کند و در سوی مقابل شاگردان اشکش به دنبال ضد حمله و گرفتن خطا و استفاده از ضربات آزاد بودند؛ اما در نهایت این تلاش‌ها باز هم به جایی ختم نشد تا بازی بدون گل تمام شود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا پس از گرفتن اولین امتیاز این فصل خود باید در نبرد بعدی در جم به دیدار پارس جنوبی برود. این مسابقه یکشنبه ۲۶ شهریورماه در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود. همچنین نفت مسجدسلیمان با این تساوی چهار امتیازی شد و در هفته آتی باید در خانه به مصاف آریو اسلامشهر برود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه